تاریخ انتشار: 1397/09/25 22:23
کد خبر: 117484

تهدید سرخابی‌ها توسط تراکتورسازی

مهاجم ایرلندی تیم تراکتورسازی تبریز مدنظر دیگر باشگاه‌های ایرانی قرار گرفته است.
تهدید سرخابی‌ها توسط تراکتورسازی

 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، این فصل از رقابت‌های لیگ برتر را خوب آغاز نکرد اما رفته رفته با تغییر سرمربی و اضافه شدن بازیکنان خارجی باکیفیت، خود را به عنوان یکی از تیم‌های مدعی مطرح کرد.

آنتونی استوکس، مهاجم ایرلندی قرمزهای تبریز، یکی از بازیکنان خارجی بود که در زمان حضور در تراکتورسازی، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت؛ او پیش از دیدار حساس با پرسپولیس، به دلیل تاخیر در بازگشت به تمرینات تیمش، از  سوی محمد تقوی  کنار گذاشته شد؛  گل‌زن قهار قرمزها که شرایط را برای حضور در تیم تراکتورسازی مساعد نمی‌دید، با مسئولان باشگاه برای بازگشت به کشورش به توافق رسید.

پس از این اتفاقات، اخباری مبنی بر فسخ قرارداد استوکس با تراکتورسازی در رسانه‌ها منتشر شد و همین موضوع باشگاه‌های دیگر ایرانی مثل پرسپولیس و به خصوص استقلال را ترغیب کرد تا به فکر جذب این مهاجم زهردار باشند؛ با این وجود ظاهراً مهاجم ایرلندی قرارداد خود با این باشگاه را فسخ نکرده است.

علیرضا اسدی، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این رابطه اظهار داشت: این بازیکن جدا نشده است که برگردد؛ این پنجره نقل‌و‌انتقالات فرصت مناسبی است و ان‌شاالله برمی‌گردد؛ در حال رایزنی هستیم تا بازیکنان مد نظر را جذب کنیم؛ ما حاضر نیستیم استوکس را به تیم‌های ایرانی بفروشیم. از لیست خود نیز اسامی را اعلام نمی‌کنیم تا قیمتشان بالاتر نرود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l89gr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی خدا حافظی ستاره های خارجی/پارسال تیام، امسال استوکس و اروین

وضعیت استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی مشخص شد!
پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛