تاریخ انتشار: 1397/09/25 22:53
کد خبر: 117481

قطبی: نمایشنامه باشکوهی برای فولاد نوشتیم

‌سرمربی فولاد امیدوار است در نیم‌فصل دوم نتایج خوبی کسب کنند و به جمع مدعیان اضافه شوند.
قطبی: نمایشنامه باشکوهی برای فولاد نوشتیم

افشین قطبی در مورد وضعیت فولاد اظهار کرد: در ابتدا پیروزی برابر تراکتورسازی را به همه هواداران فولاد و مردم خوزستان تبریک می‌گویم و خیلی خوشحال هستم که در تبریز با نمایشی بسیار خوب از شاگردانم و همکاری همه آن‌ها گام نخست را محکم برداشتیم.

او ادامه داد: من پس از این بازی به بازیکنانم اعلام کردم که تمرینات ما به مدت دو هفته تعطیل است تا به کار‌های شخصی خود رسیدگی کنند و بعد از آن یک برنامه‌ریزی بسیار خوب برای انجام اردو و تقویت تیم داریم که به اتفاق دکتر رضایی، مدیرعامل باشگاه برنامه‌ریزی‌های بسیار خوبی انجام دادیم و امیدوار هستم یک فضای بسیار خوب برای تیم فولاد درست کنیم تا در نیم‌فصل دوم شاهد حضور قدرتمند و بسیار جالب فولاد در لیگ برتر باشیم.

سرمربی فولاد درباره برنامه‌اش در تعطیلات نیم‌فصل گفت: من خیلی دوست داشتم با توجه به هوای خوب اهواز و همچنین حس کنجکاوی که نسبت به استان خوزستان دارم، تعطیلات اینجا بمانم و از شهر‌های مختلف دیدن کنم، اما به دلیل مشکل کسالت یکی از عزیزانم، ایران را ترک می‌کنم و قبل از شروع تمرینات دوباره برمی‌گردم تا کار خود را آغاز کنیم.

قطبی در پایان به برنامه‌ریزی برای بهبود جایگاه فولاد اشاره کرد و افزود: برنامه‌های خیلی زیادی برای موفقیت فولاد داریم؛ مطمئن باشید که فولاد و افشین قطبی به حداقل‌ها راضی نیستند؛ ما مدت زمان خیلی کمی داشتیم و تنها ۱۴ تمرین در کنار هم بودیم، ولی مقابل تیم تراکتورسازی نشان دادیم که تیمی قابل احترام هستیم و بازیکنان بزرگی داریم.

او با تاکید بر اینکه ما برای کار‌های سخت اینجا هستیم، ابراز کرد: فولاد نشان داده که با دو قهرمانی در فوتبال ایران و امکانات خیلی خوب به فکر کار‌های بزرگ است؛ یک نمایشنامه بسیار خوب و باشکوه برای این تیم نوشته شده که در نیم‌فصل دوم در ورزشگاه بین‌المللی شهدای فولاد خوزستان آن را مشاهده می‌کنیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpjyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات بیت سعید درخصوص تاثیر حضور افشین قطبی در فولاد