تاریخ انتشار: 1397/09/27 13:24
کد خبر: 117268

خطری که همچنان پرسپولیسِ برانکو را تهدید می کند!

بازیکنان و مربیان خارجی تیم فوتبال پرسپولیس می‌توانند یکطرفه قرارداد خود را فسخ کنند.
خطری که همچنان پرسپولیسِ برانکو را تهدید می کند!

 باشگاه پرسپولیس نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان خارجی‌اش عمل کند تا حدی که این نفرات در مقطع فعلی راحت می‌توانند قرارداد خود را فسخ کنند.

طبق قانون فیفا چنانچه باشگاه‌ها تا سه ماه حقوق بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت نکنند آنها این اجازه را خواهند داشت که قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند، اتفاقی که پیش از این در مورد آنتونی گولچ در پرسپولیس رخ داد و او پس از ترک ایران و با شکایت به فیفا به تمامی حق و حقوق خود رسید.

خارجی‌های پرسپولیس چند وقت پیش از این باشگاه دریافتی داشتند، اما پرداختی‌های انجام شده به آنها در حد تسویه حساب قرارداد فصل پیش‌شان بود. در حال حاضر هم این نفرات از عرب انتظار دارند قبل از رفتن به تعطیلات کریسمس پرداختی از سوی باشگاه داشته باشند که این اتفاق رخ در مورد منشا رخ داد. منشا شب گذشته (دوشنبه ایران را ترک کرد و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای اینکه خیال‌شان بابت بازگشت او به ایران راحت شود بخشی از قراردادشان را پرداخت کردند.

احتمال اینکه طی امروز و فردا بقیه خارجی‌های پرسپولیس هم دریافتی از سوی باشگاه داشته باشند، زیاد است. اگرچه شاید هر مربی جای برانکو بود عکس‌العمل دیگری در قبال عقب افتادن حق و حقوقش انجام می‌داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxn9d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هر چقدر پرسپولیس برای برانکو هزینه کرد جبران شد