تاریخ انتشار: 1397/09/27 15:55
کد خبر: 117249

سپاهان به بررسی داوری توسط نود واکنش نشان داد؛ مهندسی نشود!

جدول دیشب برنامه نود نشان می داد که سپاهان در سه بازی اشتباهات تاثیرگذار به سودش اتفاق افتاده و چند بازی به ضررشان بوده.
سپاهان به بررسی داوری توسط نود واکنش نشان داد؛ مهندسی نشود!

به نقل از روابط عمومی باشگاه سپاهان یکی از بازی هایی که طبق کارشناسی برنامه نود اشتباه تاثیرگذار به نفع سپاهان اتفاق افتاده بازی با ماشین سازی تبریز است که کارشناس برنامه نود به صورتی عجیب مدعی بود اخراج بازیکن ماشین سازی اشتباه بوده است. اما طبق کارشناسی برنامه شب های فوتبالی پنالتی و دیگر کارشناسان  اخراج بازیکن ماشین سازی دیده نشده بود و همچنین گل سپاهان به اشتباه مردود اعلام شده بود.

یکی دیگر از بازی هایی که اشتباهات تاثیر گذار در آن برابر تفسیر شده بود بازی پرسپولیس و سپاهان بود. آن هم به خاطر نظر عجیب مسعود مرادی روی پنالتی عالیشاه؛ به فرض درست بودن نظر کارشناس صحنه آرنج زدن به ابروی پورقاز چندثانیه قبل از این پنالتی توسط شجاع خلیل زاده به صورت عجیبی سانسور شده بود - البته فیلم واضح از پشت دروازه ارسال شده بود و نمایش داده نشد! - با اینکه ریزترین صحنه ها توسط کادر برنامه نود از بازی استخراج شده بود.

جالب اینکه ضعف در کارشناسی برنامه نود در همین هفته آخر هم هویدا بود. برای مثال در بازی سپاهان و استقلال خوزستان کارشناس داوری با اصرار عجیبی عقیده داشت داور باید اعلام می کرده ادامه بازی است. در حالی که داور اقدامی به چیدن خط دفاعی نکرده و این یعنی بازی با سوت او آغاز نمی شود و ضربه آزاد است‌. بعد از آن یک پنالتی اشتباه برای استقلال گرفته می شود و در نهایت یک پنالتی واضح هم برای سپاهان گرفته نمی شود. نکته اینجاست که با این کارشناسی های اشتباه این بازی بدون سود و ضرر برای سپاهان محاسبه می شود. 

بهتر است عادل فردوسی پور با سابقه طولانی در این کار از این پس تمام بازی ها را با یک کارشناس بررسی کند و تدوین گران و عوامل برنامه طبق سلیقه و علایق رنگی شان دست به گزینش صحنه ها نزنند. وگرنه این جداول به راحتی قابلیت این را دارد که مهندسی شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36krz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشگر بازی پرسپولیس- السد مشخص شد