تاریخ انتشار: 1397/09/27 16:27
کد خبر: 117246

دو گزینه احتمالی برای خط حمله پرسپولیس

در آستانه آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی، شایعه بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری شنیده می شود.
دو گزینه احتمالی برای خط حمله پرسپولیس

پرسپولیس پس از جدایی طارمی، یک آقای گل دیگر را در خود پرورش داد و با گل های همین بازیکن از بحران محرومیت نقل و انتقالاتی گذر کرد اما همیشه سایه بازگشت طارمی برای پرسپولیسی ها وجود داشته و اکنون با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی، این شایعه قوت بیشتری گرفته و صحبت های متعددی درباره آن انجام می شود.

می توان با نگاهی به شبکه های اجتماعی و نظرسنجی های کانال های تلگرامی در یافت که هواداران پرسپولیس تمایل زیادی به بازگشت طارمی ندارند اما مسئله مهم تر، موضع برانکو ایوانکوویچ است چرا که خیلی ها اعتقاد دارند در صورت صلاحدید او، حضور هر بازیکنی در تیم مانعی از سوی طرفداران نخواهد داشت.

پروفسور پیش تر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با سپاهان به بازگشت طارمی چراغ سبز نشان داد که برخی آن را پاسخی مثبتی بر پالس های ارسالی از سوی آقای گل سابق پرسپولیس دانستند.طارمی که سه سال شاگرد برانکو بود، روز گذشته در مراسم بدرقه تیم ملی به اردوی قطر صحبت هایی را انجام داد که عده ای تصور کردند مخاطب آن سرمربی تیم پرسپولیس است. طارمی گفت: قهرمانی ساده نیست و عده‌ای سعی دارند این موضوع را ساده جلوه دهند. اگر قهرمان شدن در جام ملت‌ها ساده بود در این ۲۰، ۳۰ سال قهرمان می‌شدیم. کار خیلی سخت است اما همه تلاشمان را می‌کنیم که قهرمان شویم.

امروز در حاشیه تمرین تیم پرسپولیس نیز از برانکو درباره مهدی طارمی سوال شد. این چندمین بار بود که خبرنگاران در این خصوص از سرمربی کروات پرسپولیس سوال می کردند و موضع برانکو همانی بود که پیش تر مطرح کرد. او گفت: شما از کدام مشکلات حرف می زنید؟ طارمی به میل خودش رفت و هیچ کس بیرونش نکرد. کتبا نوشت که نمی خواهم در ایران باشم. بله، اشتباه کرد. با دو تا باشگاه قرارداد بست. هم باشگاه و هم خودش جریمه شد. زندگی اما ادامه دارد. تجربه بد و خوب برای او و باشگاه بود.

این که برانکو هیچگاه راه را بر طارمی نمی بندد، در فضای فعلی به نوعی حکم چراغ سبز بر بازگشت این بازیکن است. خصوصا این که پروفسور پیش تر نشان داده که علاقه زیادی به این بازیکن دارد و به هر نحو به بازگشت و حضورش در ترکیب اصلی رای مثبت می دهد.

از طرف دیگر ناکامی سرخ ها در جذب مهاجمان سرشناس در چند سال اخیر باعث شده تا طارمی همواره آلترناتیوی جدی باشد و مدیران پرسپولیس هم بدشان نمی آید بازیکنی که به حضور در این تیم تمایل دارد و پرسپولیس را به 15 تیم دیگر ایرانی ترجیح میدهد، را دوباره به این برگردانند.

البته چیزی که می تواند این انتقال را خراب کند، این است که طارمی تاکنون درباره چنین شایعاتی اظهار نظری نکرده و تصمیم درباره آینده فوتبالی اش را به پس از جام ملت ها موکول کرده است.او به همراه رضا قوچان نژاد جدی ترین گزینه های پرسپولیس برای جذب مهاجم در بازار زمستانی به حساب می آیند که البته هردو به یک اندازه از پرسپولیس دورند!

 بعضی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز می گویند برانکو درباره هر بازیکنی این چنین صحبت می کند و اصولا کمتر پیش می آید او اظهار نظر صریح درباره شاگردانش انجام دهد. خصوصا این که او پیش تر گفته بود بازگشت طارمی اصلا مطرح نشده که بخواهیم درباره اش صحبت کنیم اما اگر چنین چیزی بین سرمربی و سرپرست پرسپولیس مطرح شود، آیا قابل باور است که برانکو درباره این موضوع نظر منفی داشته باشد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvnda

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویای عجیب بازیکن سابق سرخ ها؛ درمورد پرسپولیس چه فکری کرده؟