تاریخ انتشار: 1397/09/27 17:19
کد خبر: 117239

بهترین بازیکن دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی؛ استارت علیپور در پایان

بهترین بازیکن دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و پارس جنوبی جم انتخاب شد.
بهترین بازیکن دیدار دو تیم پرسپولیس و پارس جنوبی؛ استارت علیپور در پایان

پارس جنوبی با هدایت تارتار از جنوب تا پایتخت به امید کسب امتیاز آمد اما شاگردان برانکو در این روزها روی خوشی به هیچ یک از تیم ها نشان نمی دهند. پرسپولیس با سه گل پارس جنوبی را درهم کوبید تا به بهترین شکل به تعطیلات برود. کارشناسان سایت فرتاک ورزشی علی علیپور را به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب کردند.

علی علیپور در این دیدار سه بار دروازه حریف را باز کرد که یک گل از این سه گل توسط داور بازی مردود اعلام شد. علیپور با دبلی که در این دیدار انجام داد هفت گله شد تا به عنوان جدی ترین رقیب کی روش استنلی به حساب آید.

در دقیقه ۳۱ بازی امید عالیشاه و گذر از محسن بنگر او را در فرصت سانتر قرار داد و بازیکن شماره 2 پرسپولیس با سانتر دیدنی علیپور را صاحب توپ کرد و این مهاجم پس از کنترل، توپ را به طاق دروازه رحمان احمدی چسباند. این تنها گل علیپور در این دیدار نبود او در دقیقه ۵۰ نیز موفق به گلزنی شد. در دقیقه ۵۰ در حالی که ضربه سر بازیکنان تیم پارس به منشا رسید اما گادوین منشا نتوانست توپ را به سمت دروازه بزند و ضربه اش پس از برخورد به پارسی ها به علیپور رسید و او توانست دروازه پارس جنوبی را باز کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obd9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: برای بازی فردا محروم و مصدوم داریم اما گلایه نمکنیم که نگویند بهانه جویی کرده ایم