تاریخ انتشار: 1397/09/27 19:28
کد خبر: 117223

حضور در کورس قهرمانی به دور از مشکلات داوری

شب گذشته و در برنامه ای که جهت نقد داوری لیگ برتر ساخته شد تیم ذوب آهن اصفهان به عنوان یکی از تیم هایی که از قضاوت بازی های خود ضرر بسیاری دید معرفی شد.
حضور در کورس قهرمانی به دور از مشکلات داوری

برنامه نقد داوری لیگ برتر که شب گذشته روی آنتن رفت تاثیر اشتباهات داوری بر بازی های انجام شده و تیم های مختلف را مورد بررسی قرار داد و در این میان تیم هایی که بیشترین ضرر را از داوری دیدند مشخص شدند. اشتباهاتی که در صورت اتفاق نیفتادن یا کمتر اتفاق افتادن می توانست جدول رده بندی را زیر و رو کند. 

در این میان یکی از تیم هایی که بیشترین اشتباه داوری را تجربه کرده است تیم ذوب آهن بود که شش اشتباه داوری اثرگذار در نتیجه را تجربه کرده و در جام حذفی نیز متاثر از اشتباهات داور از مسابقات حذف شد. جالب اینکه اگر ذوب آهن این حد از مشکلات داوری را شاهد نبود، بی تردید در رده های بهتری از جدول رده بندی لیگ برتر قرار می گرفت و معادلات این تیم شاید به کلی تغییر می کرد.

اگر فارغ از آسیب‌های روحی و روانی، ضررهای مالی و اعتباری که شکستهای ذوب آهن برای این تیم در پی داشت عبور کنیم به امتیازات می رسیم که از ذوب آهن دریغ شده و به حتم جایگاه این تیم را رده های بهتری از جدول تعریف می کرد. در واقع اگر اشتباهات داوری را فاکتور بگیریم و بخشی از امتیازاتی که داوران با اشتباهاتشان از ذوب آهن دریغ کردند حداقل 9 و حداکثر 18 امتیاز را به این تیم برگردانیم، سبزپوشان اصفهانی به حتم در جدول رده بندی می توانند در جمع شش تیم برتر قرار بگیرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvz8j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراض مسلمان به داور و واکنش به عملکرد دروازه‌بان نفت