تاریخ انتشار: 1397/09/27 21:53
کد خبر: 117203

سنگ بزرگ پیش پای پرسپولیس و طارمی

اگر طارمی حاضر به کاهش حقوقش باشد، پرسپولیس نزدیک ترین تیم به اوست.
سنگ بزرگ پیش پای پرسپولیس و طارمی

 پرسپولیسی ها از فروش طارمی سود زیادی کردند؛ 535 هزار دلار نقدی گرفتند و 100 هزار دلار هم طارمی به باشگاه پرداخت کرد. ضمن اینکه 221 هزار دلار پاداش فیفا از حضور طارمی در جام جهانی هم سهم پرسپولیس شد. پرسپولیس تنها برنده این انتقال این نبود، آقای گل دو دوره لیگ برای یک سال و نیم، 2 میلیون و 400 هزار دلاری از الغرافه دریافت می کند تا به یکی از پردرآمدترین بازیکنان ایرانی تبدیل شود. او 900 هزار دلار برای چند ماه نخست و یک و نیم میلیون دلار برای سال دوم گرفته است.

اگر طارمی بخواهد برای حضور در یک باشگاه اروپایی از الغرافه جدا شود، باید تمام دریافتی هایش را به این باشگاه برگرداند. اگر طارمی قصد ترک قطر و حضور در یک باشگاه ایرانی را داشته باشد، نصف قرارداد امسال را از دست می دهد. طارمی برای نیم فصل دوم، می تواند 750 هزار دلار معادل 7 و نیم میلیارد تومان از الغرافه پول بگیرد. رقمی که شاید هیچ باشگاه ایرانی، نتواند به او پرداخت کند.

این تفاوت زیاد، طارمی را حداقل برای یک نیم فصل دیگر در قطر ماندگار خواهد کرد؟ اگر طارمی حاضر شود رقم قراردادش را برای بازگشت به ایران، تا حد قابل توجهی کاهش پیدا کند، شانس پوشیدن دوباره پیراهن پرسپولیس را خواهد داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rmmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طارمی درباره بازگشت به پرسپولیس پاسخی مبهم داد!