تاریخ انتشار: 1397/09/27 22:10
کد خبر: 117201

حامد لک به دنبال تیم جدید؛ سه گزینه روی میز

​دروازه‌بان نساجی مازندران به دلیل عدم انجام تعهدات نسبت به او، احتمالا از این باشگاه جدا خواهد شد.
حامد لک به دنبال تیم جدید؛ سه گزینه روی میز

 حامد لک که بعد از یک سال موفق در فولاد خوزستان در این فصل راهی نساجی مازندران شد و در ۱۳ مسابقه لیگ هجدهم به میدان رفت و در بازی‌هایی که برای نساجی انجام داد، موفق به ثبت پنج کلین‌شیت شد، اکنون در شرایطی است که طبق بندهای قراردادش می‌تواند این باشگاه را ترک کند و با تیم دیگری قرارداد ببندد.

لک که پیش از شروع لیگ هجدهم به‌عنوان دروازه‌بان ملی پوش و در شرایطی که بسیاری از بازیکنان سرشناس برای پیوستن به این تیم تازه لیگ برتری شده با تردیدهایی مواجه بودند، قرارداد امضاء کرد، در نساجی روزهای خوبی پشت سر گذاشت ولی با توجه به بندهایی که در قراردادش وجود دارد، احتمالا در نیم‌فصل با باشگاه دیگری قرارداد امضاء کند.

این دروازه‌بان که در حال حاضر با سه پیشنهاد مواجه شده، در انتظار مذاکره با جواد نکونام و مدیران نساجی مازندران است تا در صورت توافق، این باشگاه را به مقصد تیم دیگری ترک کند.

دور جدید تمرینات آماده‌سازی نساجی مازندران برای نیم‌فصل دوم، بعد از وقفه ۱۰ روزه از امروز دوشنبه آغاز شد که حامد لک نیز در این جلسه تمرینی حضور داشت ولی به نظر می‌رسد در صورت عدم توافق طرفین، او به همکاری‌اش با باشگاه نساجی پایان دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36krr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گلر نساجی در تلاش برای کلین شیت مقابل پرسپولیس