تاریخ انتشار: 1397/09/27 22:33
کد خبر: 117195

ناراحتی شفر از جدایی نویمایر و گرو

در اولین گام برای تقویت استقلال در زمستان سران باشگاه قرارداد دو خرید خارجی ناامیدکننده را فسخ کردند تا با با خیالی آسوده به دنبال گزینه های مد نظر برای اضافه کردن به تیم برای دور برگشت و همین طور لیگ قهرمانان آسیا باشند.
ناراحتی شفر از جدایی نویمایر و گرو

 فسخ قرارداد با مهاجم نیجریه ای و هافبک آلمانی که در تابستان با تأکید سرمربی آلمانی به تهران آمدند تا پیراهن استقلال را بر تن کنند به این آسانی نبود، چون گفته می شود وینفرد شفر و سران باشگاه در راه توافق برای کنار گذاشتن این دو بازیکن موضع یکسانی نداشتند.

سرمربی استقلال در طول نیم فصل بار ها از گرو و نیومایر تعریف کرد، تنها مشکل خرید های خارجی را زمان مناسب و بدشانسی می دانست وقتی با سماجت سران باشگاه برای فسخ قرارداد گرو و نیومایر روبه رو شد اصلاً زیر بار قبول این ماجرا نرفت، اما بعد از دو، سه نشست پرحاشیه در باشگاه با سران استقلال سرانجام حاضر به فسخ قرارداد آن ها شد.

نکته جالب اینجاست که شفر تنها با این شرط زیر بار کنار گذاشتن گرو و نیومایر رفت که جانشین های آن ها را خودش انتخاب و به باشگاه معرفی کند که با این شرط در ابتدا موافقت شد. با توجه به اینکه سران استقلال از هفته ها قبل تصمیم نهایی در خصوص قطع همکاری با گرو و نیومایر را اتخاذ کرده بودند تا مذاکره با گزینه های مد نظر را آغاز کنند

پست انتشار یافته از سوی ساشا شفر پیرامون یکی از نام هایی که این روز ها به استقلال نزدیک شده است، روند نقل و انتقالات زمستانی آبی ها و نظارت مربی آلمانی را تغییر داد. شنیده شد دیروز در نشست مدیر باشگاه با وینفرد شفر این موضوع به صراحت اعلام شد که تا نهایی نشدن اتفاقی در خصوص نقل و انتقالات هیچ کدام از اعضای کادر فنی مجاز به اطلاع رسانی نیستند از همین رو از این به بعد با این اتفاقات برخورد می شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvzzb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکذیب دستور کمیته فنی به شفر برای کنار گذاشتن گرو