تاریخ انتشار: 1397/09/27 22:36
کد خبر: 117193

حق فسخ برای برانکو؛ به راحتی جدا شو؟!

طبق قوانین فدراسیون جهانی فوتبال، بازیکنان خارجی هر تیمی اگر بیشتر از ۳ ماه دریافتی نداشته باشند می‌توانند قراردادشان را فسخ کنند.
حق فسخ برای برانکو؛ به راحتی جدا شو؟!

 در روزهایی که مشکلات مالی و دریافتی کم بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس بیش از پیش برای این باشگاه دچار مشکل شده است، خطر فسخ قرارداد از سوی بازیکنان و کادر فنی خارجی تیم پرسپولیس را تهدید می کند.

بازیکنان و کادر فنی خارجی تیم فوتبال پرسپولیس همچون گادوین منشا و یا برانکو ایووانکویچ ماه ها است که دریافتی از باشگاه نداشته اند و هفته گذشته نیز در جلساتی که با مسئولان باشگاه برگزار کردند به توافقی دست نیافتند و همچنان با دستانی خالی به کار خود در این تیم ادامه می دهند.

گفتنی است طبق قوانین فیفا اگر باشگاهی بیشتر از سه ماه دریافتی به بازیکنان و مربیان خارجی تیمش بدهکار باشد، آن ها می توانند با اجازه ای که از سوی فیفا کسب کرده اند قراردادشان را یکطرفه فسخ کنند. البته بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال آن هستند تا پیش از تعطیلات کریسمس دریافتی را داشته باشند و در صورتی که این کار از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس انجام نشود، می تواند عواقب جبران ناپذیری را برای این تیم به وجود آورد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xgnnq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز موفقیت برانکو؛هرجا همه ترمز می‌کنند، کمی بیشتر گاز می‌دهد!