تاریخ انتشار: 1397/09/27 22:38
کد خبر: 117192

کاپیتان پیکان: با پرسپولیس مذاکره نکردم

کاپیتان تیم فوتبال پیکان تهران گفت: تا امروز هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشتم و این مساله از طریق رسانه ها مطرح شده است.

 تیم فوتبال پیکان برخلاف شروع بسیار امیدوارکننده در لیگ برتر نتوانست مسیر خود را به خوبی طی کند و در نهایت مجید جلالی از سرمربیگری این تیم کنار رفت.

آرمان قاسمی کاپیتان پیکان در مورد شرایط این تیم در نیم فصل اول صحبت‌هایی انجام داد که در زیر می‌خوانید:

عملکرد پیکان در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال را چطور ارزیابی می کنید؟

نیم فصل اول را خوب شروع کردیم و حتی مدتی در میان تیم های بالای جدول قرار گرفتیم اما متاسفانه رفته رفته شرایط متفاوت شد با افت زیادی روبه رو شدیم.

 به نظرت تعطیلات لیگ روی عملکرد پیکان تاثیرگذار بود؟

بی تردید این موضوع بی تاثیر نبود و تعطیلات مکرر لیگ موجب شد تا نتوانیم مانند گذشته نتیجه بگیریم.

 مشکل اصلی پیکان در چه بخشی بود؟

قاسمی: در اکثر بازی ها عملکرد خوبی در زمین داشتیم اما اشتباهات فردی که در فوتبال کاملا طبیعی است به تیم ما ضربه زد. متاسفانه این اشتباهات در دقایق پایانی بازی رخ می داد و دیگر زمانی برای جبران آن نداشتیم.

کاپیتان پیکان: با پرسپولیس مذاکره نکردم

صحبت‌هایی در خصوص کم کاری بازیکنان پیکان مطرخ شد آیا این مساله صحت دارد؟

اصلا اینگونه نیست. پیکان باشگاهی است که همیشه سعی می کند تیمش را در آرامش کامل نگه دارد. بازیکنانی هم که در مجموعه ما حاضر هستند همه با جان و دل بازی می کردند و اصلا طرح اینگونه مسائل صحیح نیست. همچنین در کنار بازیکنان جوان نفرات با تجربه ای حضور دارند که همیشه با هم متحد بوده و برای یک هدف می جنگیدیم.

به نظر شما پیکان با کمبود بازیکن روبه رو است؟

اتفاقا ما تیمی بودیم که همه بازیکنانمان در یک سطح قرار دارند و اگر به فهرست پیکان نگاه کنید می بینید که در هر پست سه بازیکن هم سطح حضور دارند. اصلا این موضوع درست نییست چرا که کادر بازیکنانمان کامل بود و مشکلی از نظر بازیکن نداشتیم.

حتی در روزهای بعد از هر مسابقه رسمی وقتی بازی دوستانه انجام می‌دادیم، کاملا این موضوع مشهود بود که از نظر مهره مشکلی نداریم چرا که تیم دوم و اول در یک سطح بودند.

برای مثال پرسپولیس امسال واقعا 13 بازیکن نامی داشت که با همین نفرات توانست تا فینال آسیا هم برود. فینالی که کم از قهرمانی نبود اما ما 20 بازیکن خوب در یک سطح داشتیم که به خوبی می توانستند جایگزین یکدیگر شوند.

 امسال بر خلاف سال های گذشته دستیار مطرحی در کادر مجید جلالی حضور نداشت. این مساله روی عملکرد پیکان تاثیر داشت؟

مجید جلالی بیش از 2 سال در پیکان حضور داشت و سال اول فرهاد پورغلامی در کنار جلالی حضور داشت و سال دوم مجید صالح. نفراتی که زحمات زیادی در تمرین می کشیدند و واقعا در نتایج ما نقش داشتند. البته امسال هم نفراتی مانند حمید مطهری در کادر جلالی زحمات زیادی کشیدند اما واقعا خلع یک نفر در کادر فنی مانند پورغلامی و یا صالح حس می‌شد.

مشکل دیگری در پیکان وجود داشت؟

پیکان مدت ها است که تیم بسیار خوب و یکدستی در اختیار دارد. سال ها من، سیامک نعمتی، سیاوش یزدانی، پیام نیازمند، مرتضی آقاخان، صادق بارانی و فراز امامعلی کنار هم بازی کردیم اما الان از آن جمع فقط من و فراز در پیکان حضور داریم و همه نفرات جدید هستند.

به طور حتم این بازیکنان هم می توانند به شرایط ایده آل برسند اما برای رسیدن به این مهم نیاز به زمان دارند.

 مجید جلالی هم با پیکان قطع همکاری کرد. این موضوع تاثیری در روند این تیم دارد؟

جلالی واقعا مربی خوب و با دانشی بود و کارنامه او در فوتبال ایران مشخص است. جلالی تلاشش را کرد اما متاسفانه اتفاقی که باید رخ می داد رخ نداد.

 آیا نداشتن سرمربی در فصل نقل و انتقالات به تیم شما آسیب نخواهد زد؟

ما از نظر بازیکن مشکلی نداریم و نفرات ما از بهترین های لیگ هستند. در هر پست دو یا سه بازیکن خوب داریم و نیازی به بازیکن جدید نداریم. فقط امیدوارم هر چه زودتر تکلیف سرمربی مشخص شود تا بتوانیم با آمادگی خوبی نیم فصل دوم را آغاز کنیم.

شنیده ها حاکی از آن است که در لیست خرید پرسپولیس قرار داری آیا این مساله صحت دارد؟

من هم این موضوع را شنیدم اما فقط از رسانه ها و تماسی با من گرفته نشده است و هیچ صحبتی با پرسپولیس نداشتم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxnn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قاسمی:تا امروز هیچ مذاکره ای با باشگاه پرسپولیس نداشتم