تاریخ انتشار: 1397/09/27 23:21
کد خبر: 117187

نکونام - نساجی؛ کار بیخ پیدا کرد

بحث نارضایتی جواد نکونام و مسوولان باشگاه نساجی از یکدیگر، مدت‌هاست مطرح می‌شود. باشگاه نساجی بارها شده که به روش‌های مختلفی به سراغ جایگزین‌هایی برای جواد نکونام رفته و نکونام هم بارها از پیشنهادهایی گفته که از باشگاه‌های مختلف دریافت کرده است. با این حال هر دو طرف به تعهد خود نسبت به یکدیگر پایبند ماندند.
نکونام - نساجی؛ کار بیخ پیدا کرد

 در حال حاضر شرایط تغییر کرده و تعطیلات نیم‌فصل است و در آستانه نقل و انتقالات زمستانی قرار داریم. جواد نکونام فهرست خود را به باشگاه ارائه داده اما با گذشت حدود ۱۰ روز از زمانی که نیم‌فصل اول برای آنها به پایان رسیده هنوز حتی جلسه‌ای در این باشگاه تشکیل نشده است و احتمالا استعفای مهران کاظمی نیز قطعا به این جریان بی‌ربط نبوده است.

گویا این بار نکونام که برای لحظه لحظه تیم خود برنامه دارد گذشت ۱۰ روز بی‌نتیجه در تیمش را برنمی‌تابد. آن‌هم در شرایطی که برنامه و فهرست خود را قبل از پایان نیم‌فصل ارائه داده است. زمان برای نساجی در شرایطی می‌گذرد که همه می‌دانند نیم‌فصل دوم شرایطی به مراتب سخت‌تر از نیم‌فصل اول دارد و تیمی می‌تواند از پس شرایط سخت نیم‌فصل دوم برآید که حتی لحظه‌ای زمان را در دوره آماده‌سازی نیم‌فصل از دست ندهد. به ویژه اینکه مثل نساجی با قرعه سختی هم رو‌به‌رو باشی.

 نساجی باید مقابل تیم‌هایی مثل پدیده، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور در قائمشهر بازی کند. این تیم‌ها برای نساجی حریفان راحتی نیستند. خود این تیم‌ها به بازی در جو پرتماشاگر عادت دارند و تحت تاثیر جو قرار نمی‌گیرند. در مقابل سپیدرودی‌ها با تیم‌هایی مثل سپیدرود، استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان در خانه حریف بازی دارند. بدون شک این تیم‌ها هم رقیبان سرسختی خواهند بود و در خانه خود باج نمی‌دهند.

مسوولان و کادرفنی نساجی ایرادهای امروز تیم‌شان را همان اول فصل می‌دانستند اما همان زمان هم موفق به خرید فهرست نکونام نشدند در حالی‌ که این مربی فهرستی بهتر از آنچه امروز جذب کرده نیاز داشت.

شرایط برای جواد نکونام در نساجی، شرایط حساسی است. او سال اول مربیگری خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و نتیجه گرفتن با نساجی برایش به اندازه قهرمانی ارزش دارد اما اگر با نساجی سقوط کند آینده مربیگری‌اش تحت تأثیر قرار گرفته و دست کم چند سال از اهدافش فاصله می‌گیرد. این همان موضوعی است که او و تصمیم‌هایش برای نیم‌فصل دوم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نکته‌ای که می‌تواند جدایی نکونام را محتمل‌تر کند این است که تیم‌هایی که می‌خواهند نکونام را جذب کنند، هم کم حاشیه‌تر از نساجی‌ هستند و هم امکانات بهتری دارند. پس طبیعی است وقتی نساجی به اصول حرفه‌ای پایبند نیست و مربی و بازیکن ۱۰ روز را بدون هیچ هدفی سپری می‌کنند، مربی آنها هم با وجود قراردادی که با آنها دارد، به دیگر پیشنهادها فکر کند.

البته بعید نیست که مسوولان باشگاه هم برای اینکه در قطع همکاری با نکونام متضرر نشوند، چنین رویه‌ای را در پیش گرفته‌اند که درخواست جدایی از سوی نکونام مطرح شود اما به هرحال نساجی هم تیمی خصوصی است و مسوولان باشگاه باید دلسوزتر از جواد نکونام باشند و بیشتر از مبلغ قرارداد سرمربی به فکر موفقیت این تیم باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obdyg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست مد نظر نکونام لو رفت!