تاریخ انتشار: 1397/09/27 23:54
کد خبر: 117182

ناکامان نیم فصل اول لیگ هجدهم

در کنار برترین‌های نیم‌فصل اول، تعدادی ناکام هم در این دوره حضور داشتند که شاید مهمترین آنها مربیانی بودند که نتوانستند آنطور که باید و شاید نتیجه بگیرند و اخراج شدند.
ناکامان نیم فصل اول لیگ هجدهم

مربیانی که از آنها انتظارات بالایی می‌رفت اما نتوانستند برآورده کنند تا قبل از اینکه به نیمه راه برسند، مجبور به جدایی شوند و بروند. در میان ناکام‌ها البته بازیکنان و مدیران زیادی هم حضور دارند که جالب به نظر می‌رسد.

آقا معلم و نمازی ناکام‌ترین مربیان نیم‌فصل اول

مجید جلالی فصل قبل در شروع کار نتایج خوبی نگرفت اما در ادامه تیمش به خوبی درخشید و حتی شانس رسیدن به کسب سهمیه آسیا را داشت که از دست رفت. جلالی با این شرایط تصور می‌کرد در سومین فصل حضورش در پیکان می‌تواند این تیم را آسیایی کند اما این بار هم در نیم‌فصل اول نتایج خوبی نگرفت. البته فرق پیکان نیم‌فصل اول لیگ هفدهم با پیکان نیم‌فصل اول لیگ هجدهم در شروع بازی‌ها بود. پیکان فصل گذشته شروع خوبی نداشت و در ادامه بهتر شد اما این فصل، آنها شروع نسبتا خوبی داشتند اما در ادامه 6 شکست پیاپی شرایط را سخت کرد. امید نمازی هم شرایطی تقریبا شبیه به مجید جلالی داشت. نمازی از همان ابتدا قول قهرمانی داد و بارها می‌گفت ذوب‌آهن اصفهان توانایی قهرمانی دارد اما این تیم نتایج خوبی نمی‌گرفت. هر بار به او مهلت و اولتیماتوم داده می‌شد تا شرایط بهتر شود اما شکست پر گل مقابل تراکتور همه برنامه‌ها را به هم ریخت تا هیات مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان هم تصمیم به تغییر کادرفنی بگیرد.

به این ترتیب نمازی هم در رسیدن به اهدافش ناکام بود. به جز این مربیان، جان توشاک که البته نتایج خوبی هم گرفت به دلیل یک درگیری از تراکتور اخراج شد، سیروس پورموسوی، ایلی استان، عزیز فریسات سرمربیان فولاد خوزستان، فیروز کریمی سرمربی ماشین‌سازی، داریوش یزدی سرمربی استقلال خوزستان و همچنین خداداد عزیزی سرمربی سپیدرود هم ناکام بودند و اخراج شدند. عبدا... ویسی هم دیگر سرمربی بود که به دلیل مشکلاتی که با مسوولان نفت مسجدسلیمان داشت، استعفا داد و رفت.

حسین کعبی و مصدومان پرسپولیس

حسین کعبی که در همان هفته‌های ابتدایی فصل با خداداد عزیزی به مشکل خورد، خیلی دوست داشت طوری کار کند که به اصطلاح توانایی‌هایش را به رخ سرمربی سابق خود بکشد اما موفق نبود. به نظر می‌رسد کعبی در این مقطع زمانی شانس زیادی برای حضور در ترکیب سپیدرود رشت نداشت تا از فوتبال خداحافظی کند و دستیار علی کریمی شود.

به جز کعبی که شاید بازی کردن برایش خیلی اهمیت داشت، حسین ماهینی و محمد انصاری هم ناکام‌های نیم‌فصل اول بودند. بازیکنانی که در مدت اخیر خیلی خوب کار کردند و می‌خواستند تا لحظه پایانی بازی فینال مقابل کاشیما، پرسپولیس را همراهی کنند اما مصدومیت‌های شدید باعث شد آنها مدت زیادی از فوتبال دور شوند. البته انصاری در بازی برگشت فینال مصدوم شد اما به هر حال او هم فصل را تقریبا از دست داد. به این نفرات می‌توانیم امین منوچهری و بابک حاتمی را اضافه کنیم که در سپیدرود هم نتوانستند جایی در ترکیب پیدا کنند و مجبور به جدایی شدند. رشید مظاهری هم یکی از ناکامان بزرگ خواهد بود.

 دروازه‌بانی که در سال‌های اخیر خیلی خوب کار کرد و همیشه در فهرست تیم ملی بود اما حالا به خاطر شرایط بدی که تیمش دارد، از فهرست تیم ملی خط خورد. نویمایر و گرو بازیکنان استقلال هم که نتوانستند موفق شوند دیگر ناکامان بودند که این تیم را ترک کردند.

مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان ناکام بزرگ

در نیم‌فصل اول لیگ هجدهم، مدیران زیادی از جمله حمیدرضا گرشاسبی، صادق درودگر، امیر سلطانی و مدیران سپیدرود رشت، از باشگاه‌های خود جدا شدند و رفتند اما علی عیسی‌زاده مدیرعامل صنعت‌نفت آبادان شرایط سخت‌تری را تجربه کرد. او بین هواداران پرشمار آبادانی محبوبیت چندانی ندارد. بر این اساس، هواداران از امام جمعه آبادان و دیگر مسوولان خواستند در هیات مدیره و مدیریت باشگاه صنعت‌نفت تغییر ایجاد کنند. اگرچه این اتفاق نیفتاده اما بدون شک او ناکام‌ترین مدیری است که محبوبیتی بین هواداران تیمش ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j67lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه پرسپولیس برای دفاع مشخص شد؛ برانکو دست روی بازیکن سپاهان گذاشت