تاریخ انتشار: 1397/09/28 10:37
کد خبر: 117146

احتمال جدایی تیموری در صورت بازگشت نورافکن به استقلال!

با این که امید نورافکن در سهمیه بازیکنان بزرگسال قرار نمی‌گیرد، اما در صورتی که به استقلال بازگردد احتمال جدایی یک بازیکن از این تیم قوت می‌گیرد.
احتمال جدایی تیموری در صورت بازگشت نورافکن به استقلال!

مدتهاست که صحبت از بازگشت کاپیتان تیم ملی امید ایران به استقلال بر سر زبانها افتاده است. امید نورافکن بعد از درخشش در ترکیب آبی پوشان ابتدای فصل گذشته مورد توجه تیم شارلوا بلژیک قرار گرفت و به جرگه لژیونرها پیوست.

ملی پوش کشورمان روزهای خوبی را در تیم جدیدش تجربه نکرد تا هوای بازگشت به استقلال به سرش بزند و حالا دو باشگاه استقلال و شارلوا بر سر نحوه و چگونگی این انتقال در حال مذاکره هستند.

باوجود این که در صورت بازگشت نورافکن به تیم استقلال به دلیل شرایط سنی این بازیکن در لیست نفرات بزرگسال قرار نمی گیرد، اما احتمال جدایی یک بازیکن از این تیم را تقویت می کند.

آبی پوشان در حال حاضر ۳ مدافع چپ تخصصی در تیمشان دارند. میلاد زکی پور، آرمین سهرابیان و میثم تیموری نفراتی هستند که در این پست برای استقلال بازی می کنند. باتوجه به حضور زکی پور و سهرابیان فرصت زیادی به تیموری برای حضور در ترکیبی آبی پوشان نرسید. به خصوص که وی فصل را هم با مصدومیت آغاز کرد.

بازگشت نورافکن به جمع آبی پوشان تعداد مدافعان چپ این تیم را افزایش می دهد و شانس کم تیموری برای قرار گرفتن در ترکیب را کمتر می کند. لذا در صورت بازگشت این بازیکن جوان به جمع آبی پوشان، احتمال جدایی میثم تیموری از استقلال قوت خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvnpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



میثم تیموری: چون تحت فشار بودم، گریه‌ام گرفت