تاریخ انتشار: 1397/09/28 14:50
کد خبر: 117113

مبعلی: تیم ملی آنقدر خوب است که مسائل حاشیه‌ای روی تیم اثر نمی‌گذارد

ایمان مبعلی، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئن باشید با بازیکنان باتجربه و بین‌المللی که تیم ملی در اختیار دارد مسائل حاشیه‌ای اخیر روی آن اثر نمی‌گذارد.
مبعلی: تیم ملی آنقدر خوب است که مسائل حاشیه‌ای روی تیم اثر نمی‌گذارد

ایمان مبعلی درباره اینکه آیا تیم ملی فوتبال ایران می‌تواند فینالیست جام ملت‌های آسیای امارات شود، اظهار داشت: تیم ملی فوتبال ایران همیشه در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا جزو مدعیان قهرمانی بوده است و چندین بار تجربه حضور در بین چهارتیم و قهرمانی این رقابت‌ها را داشته است.

وی ادامه داد: البته در این دوره شامل برخی مسائل حاشیه‌ای پیرامون تیم ملی هستیم اما مطمئن باشید با بازیکنان باتجربه و بین‌المللی که تیم ملی در اختیار دارد، این تیم آنقدر خوب است که این مسائل روی این تیم اثر نمی‌گذارد.

هافبک پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: با توجه به قرعه و شرایط جدولی که پیش روی تیم ملی وجود دارد، اگر شانس با شاگردان کی‌روش همراه باشد به احتمال زیاد این تیم در جمع چهارتیم پایانی جام ملت‌ها حضور پیدا خواهد کرد اما با وجود رقبایی مثل ژاپن، استرالیا، کره‌جنوبی و حتی کشور میزبان فینالیست شدن و قهرمانی در جام ملت‌ها کار خیلی سختی است.

مبعلی تاکید کرد: با توجه به اینکه زمان کمی تا آغاز رقابت‌های جام ملت‌ها باقی مانده دیگر باید اختلاف‌ها کنار گذاشته شده و از تیم ملی حمایت شود، چون این تیم متعلق به همه ایران است و انتظارات هواداران هم باید از این تیم احساسی نباشد تا بازیکنان تیم ملی تحت فشار زیاد پا به این رقابت‌ها نگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m9apb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اتفاقی که نشان می‌دهد کی‌روش بهترین گزینه برای ادامه همکاری است!