تاریخ انتشار: 1397/09/28 16:04
کد خبر: 117103

دیدار کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس با اسپانسر

کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس با اسپانسر این دو باشگاه دیدار و گفت و گو کردند.
دیدار کاپیتان‌های استقلال و پرسپولیس با اسپانسر

سید مهدی رحمتی و سید جلال حسینی ۲ کاپیتان استقلال و پرسپولیس به دیدار دزفولی مدیرعامل شرکت ایرانسل حامی ۲ باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس رفتند.

این ۲ بازیکن در دیدار با مدیرعامل ایرانسل گزارشی از شرح فعالیت‌های مدرسه فوتبال و اکادمی ستارگان سرخ آبی که زیر نظرشان اداره می‌شود ارائه کرده و از حمایت‌های مدیرعامل ایرانسل تشکر کردند.

مدیرعامل ایرانسل نیز در دیدار با ۲ کاپیتان استقلال و پرسپولیس ضمن تشکر بابت افتتاح آکادمی ستارگان سرخ‌آبی از آنها خواست تا در تدارک فعالیت گسترده مدارس فوتبال در سایر استان‌های کشور باشند زیرا نگاه آنها فرارنگی است و این آکادمی متعلق به تیم و هواداران خاصی نیست و به همه مردم تعلق دارد.

وی در ادامه تاکید کرد: در راستای رسالت اجتماعی و سیاست‌های فرهنگی و ورزشی مجموعه ایرانسل ، از این اکادمی حمایت خواهیم کرد.

همچنین طبق نظر دزفولی مقرر شد ضمن  برگزاری جلسات منظم جهت بررسی امور و پیشرفت کار با حضور خود ، رحمتی و حسینی ، مسئولین ایرانسل مقدمات همکاری آکادمی با پروژه لالیگا را فراهم کرده و سیدمهدی رحمتی و سیدجلال حسینی جهت بازدید از امکانات و آشنایی با آکادمی های مطرح اسپانیا به این کشور سفر کنند. 
در پایان دو کاپیتان استقلال و پرسپولیس از مدیرعامل و هیات مدیره این شرکت اپراتور همراه  و همچنین مهندس صادقیان عضو هیات مدیره این شرکت نیز تشکر کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rmaa

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فدراسیون فوتبال اسپانیا داور دیدار ال کلاسیکو را مشخص کرد