تاریخ انتشار: 1397/09/28 20:44
کد خبر: 117071

نقشه ویژه منصوریان برای نقل و انتقالات زمستانی

گویا علیرضا منصوریان تصمیم دارد در نقل و انتقالات زمستانی مشارکت زیادی نداشته باشد و تنها به جذب دو بازیکن اکتفا کند.
نقشه ویژه منصوریان برای نقل و انتقالات زمستانی

علیرضا منصوریان که از هفته سیزدهم مسابقات لیگ هجدهم جایگزین امید نمازی شد حالا تعطیلات بسیار حساس و سرنوشت سازی پیش رو دارد. او باید در این 50 روز تیمش را آماده حضور موفق در ادامه مسابقات لیگ برتر و هم‌چنین حضور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بکند و باید دید در این راه موفق می‌شود یا خیر.

به همین دلیل شایعات زیادی حول محور باشگاه ذوب‌آهن و حضور پر سر و صدای آن‌ها در نقل و انتقالات زمستانی به گوش رسید. از جذب یک دروازه‌بان مطرح تا حضور بازیکنان مختلف در پست هافبک میانی و هجومی. اما خبر می‌رسد که سرمربی جدید ذوبی‌ها قصد دارد با کمترین تغییرات پا به نیم فصل دوم مسابقات بگذارد. این تیم در حال حاضر یک جای خالی در لیست خود دارد و هم‌چنین با جدایی بازیکن خارجی خود نیز مواجه شده است. در ادامه به خارج شدن نام زهیوی از لیست بازیکنان ذوب‌آهن به علت پارگی رباط صلیبی نیز می‌توان اشاره کرد.

همین امر باعث شده که چند جای خالی در لیست سبزپوشان اصفهانی ایجاد شود و آن‌ها احتیاجی به مازاد کردن دیگر بازیکنان خود نخواهند داشت. به احتمال فراوان جذب دو مهاجم طراز اول هدف نهایی کادرفنی و مدیریت باشگاه ذوب‌آهن در نقل و انتقالات پیش رو خواهد بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvzxn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان می‌خواهد ذهن مردم را منحرف کند