تاریخ انتشار: 1397/09/29 09:41
کد خبر: 117019

بعد از ترک پرسپولیس تا دو ماه با فکر پرسپولیس می‌خوابیدم/هرگز تلاش نکردم خودم را به قطبی تحمیل کنم!

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هرگز تلاش نکردم خودم را به قطبی تحمیل کنم.
بعد از ترک پرسپولیس تا دو ماه با فکر پرسپولیس می‌خوابیدم/هرگز تلاش نکردم خودم را به قطبی تحمیل کنم!

محسن خلیلی، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در سایپا و نفت تهران به عنوان سرپرست، حالا یکی از گزینه‌های اصلی مربیگری در تیم فولاد خوزستان به عنوان دستیار افشین قطبی به حساب می‌آید.

محسن در خصوص ارتباطش با افشین قطبی به ما گفت: «نمی‌دانم در آینده قرار است چه اتفاقاتی رخ بدهد. وقتی قطبی به ایران آمد، با من تماس گرفت و حال و احوالپرسی کردیم. در تمام این سال‌ها، من و او با یکدیگر در تماس بودیم و هنگامی که به ایران آمد، برای حضور روی نیمکت فولاد خوزستان از من هم مشورت خواست و من هم چیز‌هایی که می‌دانستم را به او گفتم.» این پیشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: «در تماس بعدی، به قطبی بابت پذیرش هدایت فولاد تبریک گفتم و برایش آرزوی موفقیت کردم، اما از آن زمان تا به حال، با اینکه تماس‌های دیگری داشتیم، هرگز تلاش نکردم خودم را به او تحمیل کنم و به همین علت است که می‌گویم نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی رخ بدهد. من هنوز هم فکر می‌کنم باشگاه فولاد با جذب قطبی، بهترین تصمیم ممکن را اتخاذ کرد و این مربی می‌تواند به جلو رفتن این تیم کمک شایانی کند.»

خلیلی در مورد پرسپولیس نیز گفت: «تیم خوبی که برانکو ساخته، نیازی به تعریف و تمجید من ندارد. خودتان که می‌بینید؛ این تیم با تمام وجود پیشرفت می‌کند. من کمتر تیمی در ایران می‌شناسم که با چنین مشکلاتی مواجه باشد و باز هم سر پا بماند. پرسپولیس می‌تواند الگوی خیلی از تیم‌های دیگر باشد زیرا آن‌ها نشان دادند با اتحاد و کار سخت می‌توان از سد هر مشکلی عبور کرد. برخی فقط می‌خواهند غر بزنند در حالی که فوتبال جای کار کردن است نه غر زدن.»

خلیلی همچنین در مورد پخش صحنه گلزنی‌اش به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی که باعث شد اشک از چشمانش جاری شود گفت: زمانی که به پرسپولیس آمدم هیچ وقت فکر نمی‌کردم روزی از این تیم جدا شوم. همیشه در ذهنم این بود که فوتبالم را با پیراهن پرسپولیس تمام می‌کنم. بعد از مصدومیت طولانی مدتم یک فصل بازی کردم و به ناگهان با تصمیم کادر فنی از تیم جدا شدم. بعد از ترک پرسپولیس تا دو ماه با فکر پرسپولیس می‌خوابیدم و خیلی برایم سخت بود. کسی که این شرایط را تجربه نکند متوجه حرف‌هایم نمی‌شود. من حتی تا دو سال بعد از جدایی بازی‌های پرسپولیس را دنبال نکردم. ترک پرسپولیس آینده فوتبالی‌ام را تحت تأثیر قرار داد، زیرا هر فصل تا آخرین روز نقل و انتقالات منتظر پیشنهاد پرسپولیس می‌ماندم، ولی وقتی خبری از آن‌ها نمی‌شد تیم‌های معمولی را انتخاب می‌کردم که به نظرم به آ‌ینده فوتبالم ضربه زد. روز بازی با مس کرمان مقابل پرسپولیس آن هم در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده سخت بود. قبل از آغاز بازی به شدت تشویق شدم. وقتی گل را زدم به سمت جایگاه پرسپولیسی‌ها رفتم. همه خاطرات خوشم با پرسپولیس جلوی چشمم آمد و یک لحظه فکر کردم در پرسپولیس بازی می‌کنم، چون بعد از گل هم هواداران تشویقم کردند. در مجموع انتظار داشتم بعد از مصدومیت به خاطر همه آن روز‌های خوب به من فرصت بیشتری داده می‌شد.

خلیلی همچنین در خصوص شرط‌بندی و تبانی در فوتبال ایران گفت: این آدم‌ها متأسفانه همه جا حضور دارند و در بدنه فوتبال رخنه کردند. این افراد معمولاً به بازیکنانی که از لحاظ فنی و شخصیتی ضعف دارند پیشنهاد می‌دهند. واقعیت این است که این کار‌ها در فوتبال ما اتفاق می‌افتد، ولی کسی به من پیشنهاد نداده بود. مثلاً در فوتبال پایه که بازی می‌کردم یادم می‌آید یک عده در یک گوشه از ورزشگاه می‌نشستند و روی بازی ما با هم شرط‌بندی می‌کردند. در کل هر جا که پول زیادی در آن باشد فساد هم زیاد است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgnzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نام مدافع مدنظر برانکو مشخص شد