تاریخ انتشار: 1397/09/29 09:56
کد خبر: 117017

احتمالاً دستیار شفر آلمانی خواهد بود/با جباروف مذاکره می‌کنیم و می‌خواهیم یک فوروارد خوب هم بیاوریم!

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: دلال‌ها کار استقلال را خراب می‌کنند.
احتمالاً دستیار شفر آلمانی خواهد بود/با جباروف مذاکره می‌کنیم و می‌خواهیم یک فوروارد خوب هم بیاوریم!

نصرالله عبداللهی در عین کم‌حرفی، صراحت لهجه دارد و هرگاه لازم باشد، حرفش را صریح می‌زند. او دیروز پیرامون اتفاقات استقلال، مسائل داوری‌ها و... حرف‌های جالبی بر زبان آورد که به اتفاق همدیگر آن را مرور می‌کنیم:

* در برنامه ۹۰ مشخص شد استقلال در نیم‌فصل اول از داوری‌ها متضرر شده است.

همه حرف‌ها را زده‌اند دیگر. من چه بگویم؟ در بعضی بازی‌ها اشتباهات داوری باعث تغییر نتیجه شد. امیدواریم در نیمه دوم دیگر تکرار نشود.

*در نیم‌فصل دوم ۳ بازیکن جدید به جمع شما اضافه می‌شوند. از داریوش شجاعیان گرفته تا محسن کریمی و مرتضی آقاخان. به نظر شما بازگشت آن‌ها چقدر به تیم کمک می‌کند؟

خیلی خیلی زیاد. داریوش شجاعیان و محسن کریمی که بازیکن خودمان بوده‌اند و قطعاً از نظر فنی تأثیر می‌گذارند. مرتضی آقاخان البته تازه به ما اضافه می‌شود و شاید هماهنگ شدنش با بقیه یک مقدار زمان ببرد، ولی قطعاً او هم بازیکن خوبی است.

*قبول دارید الحاجی گرو و مارکوس نیومایر نتوانستند به استقلال کمک کنند؟

بله، ولی یکسری اتفاقات افتاد که باعث شد آن‌ها جا نیفتند و مؤثر ظاهر نشوند. شما به فصل قبل نگاه کن؛ در نیم‌فصل پارسال ۲ تا بازیکن آوردیم؛ بویان و تیام. در آن زمان کمتر کسی فکر می‌کرد تیام موفق شود، ولی بویان کاپیتان تیم ملی مقدونیه بود و خیلی رویش حساب کرده بودیم حال آنکه مسابقات شروع شد و تیام به چهره اول استقلال بدل شد، ولی بویان اصلاً نتوانست در ترکیب تیم جا بیفتد.

*راستی حالا که صحبت از فصل قبل شد، آیا به بازگشت سرور جپاروف امیدوار هستید؟

دوستانی در باشگاه در حال مذاکره با سرور هستند، ولی ترجیح می‌دهیم قضیه چندان رسانه‌ای نشود و کار در نهایت آرامش جلو برود. با سرور مذاکره می‌کنیم و علاوه بر آن می‌خواهیم یک فوروارد خوب هم بیاوریم.

*مهاجم خارجی؟

فعلاً گزینه اول ما خارجی است، ولی به هر حال باید ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. راستش در این مورد خیلی حرف نمی‌زنیم، چون به محض اینکه کوچکترین اطلاعاتی رسانه‌ای می‌شود، دلال‌ها وارد عمل شده و کار استقلال را خراب می‌کنند. باید در نهایت سکوت جلو برویم تا منافع باشگاه حفظ شود.

*تکلیف دستیار شفر مشخص شد؟

ایشان درخواست داده و باشگاه در حال پیگیری است. حالا باید سر وقت کار‌های مربوط به آن جلو برود. احتمالاً دستیار شفر آلمانی خواهد بود، ولی به هر حال خودش در این رابطه اختیار کامل دارد.

*خیلی از کارشناسان تأکید دارند استارت دیرهنگام استقلال در ابتدای فصل باعث شد امتیازات زیادی از دست برود. این اتفاق برای نیم‌فصل که تکرار نمی‌شود؟

نه، یک نکته‌ای در مورد نیم‌فصل به شما بگویم؛ الان ملی‌پوشان ما که نیستند، همام طارق هم که رفته تیم ملی عراق، بازیکنان امید را هم که نداریم، ولی کم‌کم به جمع ما اضافه می‌شوند و تمرینات را سر وقت البته بدون حضور ملی‌پوشان استارت می‌زنیم. قطعاً همه چیز سر وقت شروع می‌شود.

*سیدمهدی رحمتی پس از بازی با پدیده انتقادات تندی را مطرح کرد و پرسپولیسی‌ها هم جواب دادند. تا چه اندازه از او حمایت می‌کنید؟

رحمتی کاپیتان ماست. کاپیتان یعنی نماینده بازیکنان، یعنی اینکه حرف بچه‌ها را بزند. مهدی بازیکن بزرگی است و علاوه بر آن به واسطه کاپیتانی، وظایف خاصی را هم برعهده دارد. نظر او یعنی نظر بازیکنان، بنابراین باشگاه هم باید از مهدی حمایت کند و قطعاً حمایت می‌کند.

*و به عنوان سؤال آخر؛ جام ملت‌های آسیا چند روز دیگر شروع می‌شود. می‌توانیم قهرمان شویم؟

بله، چرا نمی‌توانیم؟ چرا نشویم؟ آخرین بار ۴۳ سال قبل قهرمان شدیم، ولی حالا این بچه‌ها هم شایسته هستند و می‌توانند قهرمان شوند. یک تیم هماهنگ و رفیق که مربی باکلاسی هم بالای سر خودشان دارند. این بچه‌ها می‌توانند قهرمان شوند و امیدوارم بهمن‌ماه با کاپ قهرمانی به تهران برگردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqgej

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



واکنش نصرالله عبداللهی به انصراف خونه به خونه از فینال جام حذفی