تاریخ انتشار: 1397/09/29 11:31
کد خبر: 117004

دستمزد داوران لیگ برتر افزایش یافت

هنوز دستمزد داوران لیگ برتر در هفته های سپری شده به آنها پرداخت نشده است . این در حالی است که پرونده دور رفت لیگ برتر بسته شده است.
دستمزد داوران لیگ برتر افزایش یافت

کمتر داوران به این موضوع اعتراض می کنند به خاطر اینکه کمتر داوری شغل اصلی اش داوری است و بیشتر آنها در مشاغل دیگر مشغول بکار هستند.  با این حال قرار است در روزهای آتی دستمزد داوران درلیگ برتر به آنها پرداخت شود. موضوعی که مورد اشاره داوود رفعتی رئیس دپارتمان کمیته داوران هم بوده است.

 

نکته قابل توجه در این بین افزایش 90 هزار تومانی دستمزد داوران در لیگ برتر به نسبت فصل گذشته بوده است. آنها در فصل گذشته بابت هر سوت در لیگ برتر 910 هزار تومان دستمزد می گرفتند. داوود رفعتی در این باره می گوید:  با حمایت های رئیس فدراسیون فوتبال طی روزهای آینده حق الزحمه داوران لیگ برتر در این 15 هفته پرداخت خواهد شد. همچنین دستمزد داوران لیگ برتر مبلغ یک میلیون تومان است.

 

داوود رفعتی هم چنان عملکرد داوران در نیم فصل نخست را مثبت ارزیابی می کند و می گوید: در 120 مسابقه که در نیم فصل اول برگزار شد، در کل عملکرد داوران قابل قبول بود.  داوران ما با صداقت کامل قضاوت می‌کنند و اگر اشتباهی وجود داشته باشد کاملا غیرعمد بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39omg7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی داوران پنج دیدار پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر