تاریخ انتشار: 1397/09/29 15:22
کد خبر: 116971

سیامک نعمتی: برای هت تریک قهرمانی تلاش میکنیم

سیامک نعمتی اعتقاد دارد این نیم فصل یکی از بهترین دوره های تاریخی باشگاه پرسپولیس بود و هواداران رضایت کامل از تیم داشتند.
سیامک نعمتی: برای هت تریک قهرمانی تلاش میکنیم

سیامک نعمتی ستاره تیم پرسپولیس در پایان بازی با پیشکسوتان در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: من یک مصدومیت جزیی دارم که در بازی ها هم داشتم. آقای برانکو صلاح دانستند فعلا استراحت کنم. انشالله در این ده دوازده روزی که تیم تعطیل است بتوانم صددرصد سلامتم را به دست بیاورم. انشالله دیگر از دور جدید تمرینات با تیم تمرین کنم.

وی در ادامه به پایان محرومیت پرسپولیس نیز اشاره کرد و گفت فکر میکنم این نیم فصل برای هواداران یکی از بهترین نیم فصل های تاریخ پرسپولیس بود. چون با وجود محرومیتی که تیم با آن روبه رو بود و مشکلاتی که پرسپولیس داشت، توانستیم بهترین نتیجه را بگیریم. در آسیا هم خدا را شکر به فینال رسیدیم و جام حذفی هم به دور بعد صعود کردیم. فکر میکنم یک نیم فصل خیلی خوب را رقم زدیم. انشاءلله با کادر مدیریت جدید آقای عرب هم بتوانیم نیم فصل دوم موفق باشیم. امیدوارم مدیریت جدید بتواند شرایط پرسپولیس را از اینی که هست بهتر کند.

وی همچنین به حضور پرسپولیس در کورس قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: صد درصد برای هت تریک قهرمانی تلاش میکنیم. با نفراتی هم که اضافه شدند فکر میکنم تیم ما بهتر هم میشود. امیدوارم که بچه ها بتوانند به تیم کمک کنند تا روند نیم فصل اول رو ادامه بدهیم به سمت قهرمانی.

سیامک نعمتی در پایان راجع به بازی با پیشکسوتان گفت: بازی با پیشکسوتان خیلی جذاب و لذت بخش بود. همین که این عزیزان را از نزدیک ببینیم برای ما نعمت است. انشاءالله بتوانیم از بازی ها و تجربه‌شان استفاده کنیم و در زمین اجرا کنیم.

همه پیشکسوتان دوست داشتنی هستند. یکی از یکی دوست داشتنی تر، آدم کیف میکند که کنارشان است و نمی‌شود اسم برد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvz96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شنبه، روز سرنوشت ساز پرسپولیس و سروش رفیعی