تاریخ انتشار: 1397/09/30 18:08
کد خبر: 116831

تاکید مجدد برانکو؛ از کنار گذاشتن مسلمان خوشحالم!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس معقتد است که کنار گذاشتن محسن مسلمان تصمیمی درست بوده و از بابت آن هرگز پشیمان نیست.
تاکید مجدد برانکو؛ از کنار گذاشتن مسلمان خوشحالم!

 ماجراهای حاشیه محسن مسلمان و برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا پورفسور سرخ‌ها در قبال او همان تصمیمی را بگیرد که مدت‌ها پیش در ارتباط با رامین رضاییان گرفته بود... نیمکت نشینی و در آخر کنار گذاشته شدن و فروش به باشگاهی دیگر! پروفسور به همان اندازه که آرام و بی‌حاشیه نشان می‌دهد، گاهی بی‌رحم و مقتدر هم هست!

برانکو تا پیش از دوران مربیگریش در پرسپولیس، هرگز چنین شخصیتی را از خود در فوتبال ایران بروز نداد! او همواره در دوران مربیگری خود بر روی نیمکت تیم ملی ایران، سیبل اصلی منتقدین بود! چرا که به عقیده بسیاری از تحلیل‌گران او از قدرت کافی برای برخورد با باندبازی‌ها و دسته‌بندی صورت گرفته از سوی برخی بازیکنان برخوردار نبود و آن صلابت لازمه را به عنوان سرمربی نداشت.

ایوانکوویچ اما در جمع سرخ‌های تهران رفتاری بی‌سابقه را با دو یاغی تیم ترتیب داد که هرگز پرونده چرایی آن را هم باز نکرد؛ رامین مدت‌ها پیش از سوی برانکو طرد شد و مسلمان پسری که با دستان پروفسور دوباره جان گرفته بود به سمت درهای خروج هدایت شد تا آقای حاشیه، به ذوب آهن بازگردد و در رویای پوشیدن دوباره  پیراهن پرسپولیس هفته‌های تلخ خود را بگذراند.

در تازه‌ترین مصاحبه‌ای که برانکو با رسانه‌ها ترتیب داده، صراحتا عنوان شده کرده است : از کنار گذاشتن محسن مسلمان به هیچ وجه پیشمان نیستم! این جمله سنگین و جنجالی ایوانکوویچ در حالی مطرح می‌شود که خلاء ستاره‌ای چون مسلمان در خط میانی سرخ‌ها در طول نیم‌فصل گذشته به وضوح احساس شد و خط میانی پرسپولیس از نبود او رنج برد و مهاجمانی چون منشا و علیپور در حصار مدافعین اُفت شدیدی را تجربه کردند.

شاید آقای سرمربی هنوز هم از رفتارها و بی‌نظمی‌ها و حاشیه‌سازی‌های مهندس دلچرکین باشد که این مسئله قطعاً حق طبیعی او و باشگاه است که در قبالش تصمیم گیری کرده باشند، اما اینکه هیچگونه پشیمانی در کار نباشد به نوعی بی‌انصافی خواهد بود! چرا که پروفسور به نظر می‌رسد در این باره شخصی برخورد می‌کند و حواسش به افکار هواداران نیست! هوادارانی که هنوز هم به مسلمان تعلق خاطر دارند و در طول فصل جاری بارها و بارها جای خالی وی را احساس کردند؛ هرچند که برانکو بیش از هرچیزی حافظ آرامش در اردوی خود است و به نظر می‌رسد رویکردش در این باره ارجعیت بیشتری نسبت به مسائل فنی دارد، چرا که در هر صورت دیگر مسلمان نباید از پرسپولیس کنار گذاشته می‌شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzbqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فکرنمی کردم برانکو کیفیت تیم را تا این حد بالا ببرد