تاریخ انتشار: 1397/09/30 18:45
کد خبر: 116824

بررسی شرایط بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس

​فرشاد احمدزاده سرنوشت مبهمی دارد و مشخص نیست آیا در اسلاسک‌وروسلاو می‌ماند یا نه. ابتدای فصل اوضاع برای فرشاد احمدزاده در اسلاسک‌ بر وفق مراد بود اما هر چه گذشت، وضعیت این هافبک ایرانی بد و بغرنج‌تر از قبل شد.
بررسی شرایط بازگشت فرشاد احمدزاده به پرسپولیس

 احمدزاده که بعد از جدایی از پرسپولیس پا به لیگ لهستان گذاشته بود، در همان ابتدا و در روز تساوی 3 بر 3 اسلاسک مقابل زاگلیبی‌سوسنوویچ گل زد تا مورد توجه سرمربی‌اش قرار بگیرد. تعریف و تمجیدها از احمدزاده آغاز شد اما کمتر کسی فکر می‌کرد در پایان هفته نوزدهم، نام او در فهرست سیاه سرمربی اسلاسک قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده کم‌کم از ترکیب ثابت دور شد و روی نیمکت ذخیره‌ها نشست. او تا امروز 14 بازی برای اسلاسک انجام داده که فقط 6 تا از آنها از ابتدا بوده و در باقی بازی‌ها احمدزاده از روی نیمکت به زمین رفته و برای اسلاسک بازی کرده. آمار احمدزاده هم این موضوع را اثبات می‌کند. او روی هم 721 دقیقه برای اسلاسک بازی کرده. حاصل تلاش فرشاد هم تنها یک گل بوده و یک پاس گل. همان گلی که در نخستین بازی به ثمر رساند.

 آمار احمدزاده در 7 بازی اخیر نشان می‌دهد او از تفکرات تادیوز پاولوفسکی 65 ساله کاملا خارج شده و دیگر جایی در ترکیب اسلاسک ندارد. هافبک سابق پرسپولیس در هفته سیزدهم فقط روی نیمکت نشست و فرصت بازی به‌دست نیاورد. او هفته چهاردهم 24 دقیقه بازی کرد و هفته‌های پانزدهم و شانزدهم نیز دوباره روی نیمکت نشست و هرگز مورد توجه پاولوفسکی قرار نگرفت.

احمدزاده هفته هفدهم مقابل لژیا گدانسک از دقیقه 72 به زمین رفت اما نتوانست مانع شکست 2 بر صفر تیمش شود. او هفته هجدهم برابر لخ‌پوزن بازی نکرد اما هفته نوزدهم باز هم به تفکرات سرمربی اسلاسک برگشت و مقابل کورونا 70 دقیقه به میدان رفت.

فرشاد روی هم و در 7 بازی اخیر تنها 112 دقیقه در ترکیب اسلاسک قرار گرفته. اینها را کنار مصاحبه اخیر سرمربی اسلاسک بگذاریم، بیش از پیش به شرایط نامناسب هافبک ایرانی در لهستان پی می‌بریم. احمدزاده نتوانسته توجه پاولوفسکی را به خود جلب کند و به همین دلیل خبر می‌رسد نام او در فهرست مازاد سرمربی باشگاه اسلاسک‌وروسلاو قرار گرفته است.

اسلاسک‌ وروسلاو از 19 بازی، 4 برد، 6 تساوی و 9 شکست به‌دست آورده و با 18 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار گرفته. این تیم برای تقویت به بازیکنانی جدید نیاز دارد و همین باعث می‌شود تا نام برخی از بازیکنان فعلی این تیم در فهرست فروش قرار بگیرد. یکی از این بازیکنان احمدزاده است.

فرشاد احمدزاده که هفته قبل در مصاحبه خود، از پشیمانی گفته بود و اینکه نباید ابتدای فصل از پرسپولیس جدا می‌شد، باز هم جایی در تفکرات برانکو ندارد. او با این مصاحبه سعی داشت به نوعی عذرخواهی کند اما پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ با توجه به بازیکنانی که در پست احمدزاده حضور دارند، هرگز با بازگشت او موافقت نخواهند کرد.

احمدزاده پیشنهادی از پرسپولیس دریافت نکرده، چون در پست او بازیکنان قابلی نظیر احمد نوراللهی، امید عالیشاه، آدام همتی، سیامک نعمتی و حتی بشار رسن و مهدی ترابی حضور دارند و همین باعث شده تا او مثل قبل مورد توجه برانکو ایوانکوویچ قرار نگیرد.

احمدزاده البته رابطه مناسبی با مدیر باشگاه اسلاسک دارد و شاید همین مساله باعث شود در لهستان بماند و همچنان به فوتبال خود در اروپا ادامه بدهد. اتفاقی که با توجه به غیبت او در فهرست خرید پرسپولیس، شاید رخ بدهد و احمدزاده یک نیم‌فصل دیگر را در اسلاسک بماند. باشگاهی که شاید سرمربی خود را اخراج کند و کابوس هافبک سابق پرسپولیس به پایان برسد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45oge9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمدزاده حرف بزند با شرایط سخت‌تری مواجه می‌شود