تاریخ انتشار: 1397/10/01 00:57
کد خبر: 116786

بازیکنان ایرانی مسلما چیزی از بازیکنان بزرگ کم ندارند

مدافع تیم امید با امیدواری بزرگی از شکست طلسم راهیابی به المپیک صحبت می‌کند.
بازیکنان ایرانی مسلما چیزی از بازیکنان بزرگ کم ندارند

مدافع سابق تراکتورسازی بعد از فسخ با این تیم اکنون در اردوی تیم امید حاضر است و امروز نیز در ترکیب شاگردان زلاتکو کرانچار توانست برد برابر سوریه را در دیداری تدارکاتی تجربه کند.

محمد مسلمی‌پور، مدافع تیم امید در خصوص دیدار مقابل سوریه گفت: دوره آماده سازی خوبی را زیر نظر مربیان تیم امید پشت سر می‌گذاریم و مسلما دیدارهای اینچنینی می‌تواند به هدفی که در ذهن داریم کمک کند. سوریه تیم خوبی بود و از حیث فیزیکی برای ما دردسرساز شدند. ما کار سختی در مسیر حضور در المپیک پیش رو داریم و هیچ قدمی از هدفی که داریم دور نخواهیم شد.

مدافع تیم امید درباره برگزاری اردوها گفت: بهرحال تیمی که انتظار دارند به این رویای بزرگ برسد باید از همه حیث مورد توجه قرار گیرد. کادرفنی و آقایان کرانچار، شاهرودی، بختیاری زاده و در بخش مدیریت هم آقای استیلی تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و همه این نفرات از حیث سابقه و کارنامه دارای سوابق بالا و قابل احترامی هستند. ما از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد و تفکرات فنی بالایی نیز در تیم ما حکمفرماست که این امیدواری را بالاتر می‌برد. مسلما مشکلاتی هم وجود دارد و اگر قرار به قیاس باشد و رقبا و شرایط آماده سازی آنها را ببینید متوجه این مساله خواهید شد اما ما اینجا هستیم تا در کنار هم یک غیرممکن و کار سخت را ممکن کنیم و جشن حضور در المپیک را برگزار کنیم.

وی در ادامه گفت: از نظر کیفی بازیکنان ایرانی مسلما چیزی از بازیکنان بزرگ کم ندارند. قبلا بازیکنان بزرگی در اروپا داشتیم و اکنون نیز همینطور. ما می‌توانیم اتفاقات بزرگتری رقم بزنیم و نیاز به اعتماد بیشتر و امکانات و توجه داریم.

مسلمی پور درباره برنامه آینده اش نیز گفت: اکنون تمام تمرکزم روی تیم امید است. قراردادم با تراکتورسازی به پایان رسید و از آنها و هواداران این تیم تشکر می‌کنم که مسیر پیشرفت را در برابرم قرار دادند. چند پیشنهاد دارم که فعلا فرصت هست و بعدا درباره آن تصمیم می‌گیرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nakor

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطبی: به تراکتورسازی نباید فضا داد