تاریخ انتشار: 1397/10/02 09:54
کد خبر: 116650

استقلال یک هافبک طراح و یک مهاجم شش دانگ می خواهد!

مهاجم گلزن پیشین استقلال گفت: باید یک هافبک طراح و یک مهاجم شش دانگ برای استقلال به خدمت گرفته شود.
استقلال یک هافبک طراح و یک مهاجم شش دانگ می خواهد!

رضا عنایتی این روز‌ها در حال مذاکره برای نشستن روی نیمکت یک تیم دسته‌اولی است. عنایتی در گفتگو با خبرنگار با خوش‌بینی نسبت به آینده استقلال در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا صحبت کرده است.

* شرایط استقلال در نیم‌فصل اول را چطور دیدی؟

با توجه به نوسانات زیادی که برای این تیم به وجود آمد، شرایط بدی متوجه استقلال نبود. به هر حال بازیکنان بزرگی را از دست داده بود و بازیکنانی که جذب شدند نتوانستند جای خالی آن‌ها را پر کنند.

* به نظرت در نیم‌فصل اتفاقات خوبی می‌افتد؟

باید یک هافبک طراح و یک مهاجم شش دانگ برای استقلال به خدمت گرفته شود. فراموش نکنیم نگاه استقلال نباید فقط لیگ باشد، مسابقات آسیایی که اتفاقاً گروه سختی نصیب استقلال شده هم بازی‌های مهمی است که باید به آن فکر کرد.

* هواداران از استقلال توقع قهرمانی دارند؛ به نظرت این قضیه شدنی است؟

صد در‌صد شدنی است. استقلال هر وقت خواست نتیجه بگیرد، اشتباهات داوری مانع آن شد. من امیدوارم در نیم‌فصل دوم داوران با آرامش بیشتری کار خود را انجام دهند که نه استقلال که هیچ تیمی متضرر نشود.

* نظرت درباره کنار گذاشتن ۲ بازیکن خارجی استقلال چیست؟

به نظرم بهترین کار ممکن را انجام دادند. یک بازیکن شاید در هر تیمی موفق شود، اما در لباس استقلال و فشاری که رویش است بازی کردن کار هر کسی نیست. این ۲ بازیکن هم شاید باکیفیت بودند، اما در استقلال جواب درستی پس ندادند.

* خودت الان چه می‌کنی؟ گفتند سرمربی یک تیم دسته اولی شدی.

با چند تیم صحبت کردم، اما مشکلات مالی این روز‌ها گریبانگیر همه تیم‌هاست. امیدوارم همین روز‌ها به نتیجه نهایی دست پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k6x6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور بازیکنان خارجی نمی‌تواند دردی از دردهای استقلال را دوا کند!