تاریخ انتشار: 1397/10/02 15:07
کد خبر: 116604

تقوی در نیم فصل دوم محک جدی میخورد

مدیرعامل اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: مدیریت باشگاه تراکتورسازی علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن دلیل غیبت بازیکنان خارجی این تیم ندارد و به همین خاطر نمی‌دانیم چه اتفاقی رخ داده است.
تقوی در نیم فصل دوم محک جدی میخورد

محمد حسین جعفری، در مورد وضعیت تراکتورسازی در نیم فصل اول، گفت:  نسبت به سال قبل شرایط تراکتورسازی خیلی بهتر شده است. وضعیت تیم اکنون مناسب است  و اگر دوستان ما بتوانند شرایط را در تیم به خوبی مدیریت کنند وضعیت بهتر خواهد شد.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی باید کار خود را با محمد تقوی ادامه دهد، اظهار داشت: تقوی در این مدت نتایج خوبی گرفته است و نمی‌توان به او ایراد گرفت. البته محک اصلی در نیم فصل دوم است. باید منتظر نیم فصل دوم ماند تا ببینیم عملکرد تقوی به چه شکلی خواهد بود و آنوقت نظر قطعی را در این مورد بیان کنیم. اگر بازیکنان خوبی جذب شوند فکر می‌کنم تراکتورسازی بتواند در نیم فصل دوم نتیجه بگیرد.

مدیرعامل اسبق باشگاه تراکتورسازی در مورد بازگشت آنتونی استوکس به این تیم و اینکه مسئولان این باشگاه با وجود بی نظمی این بازیکن این روزها روی بازگرداندن او مانور می‌کنند و آیا این مسئله نمی‌تواند باعث ایجاد بازیکن سالاری شود، گفت: نمی‌دانم علت رفتن استوکس چه بود. تا این مسئله روشن نشود نمی‌توانیم قضاوتی در این مورد داشته باشیم. بازیکن خارجی خیلی به دنبال باند بازی و بازیکن سالاری نیست. آنها قرارداد محکمی می‌بندند و اگر سه ماه پول خود را دریافت نکنند یک طرفه فسخ می‌کنند و می‌روند.

وی افزود: مدیران تراکتورسازی باید در این مورد توضیح می‌دادند که به نظر می‌رسد علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن این موضوع ندارند و چون ما هم بی اطلاع هستیم نمی‌توانیم چیزی بگوییم. 

جعفری در پایان تأکید کرد: ابتدای فصل هم گفتم اگر حواشی تراکتورسازی مدیریت شود و از لحاظ مالی باشگاه به بازیکنان پرداخت داشته باشد مشکلی بابت کسب نتیجه پیش نمی‌آید و تراکتورسازی می‌تواند جزو 3 تیم بالای جدول باشد و کسب سهمیه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o88x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خروج اسم زهیوی از فهرست ذوب آهن