تاریخ انتشار: 1397/10/03 09:55
کد خبر: 116526

بازیکنی با خصوصیات جپاروف به درد استقلال می‌خورد!

مجید نامجومطلق عضو کمیته فنی استقلال گفت که اگر جپاروف همانند فصل گذشته آماده باشد به کار این تیم خواهد آمد.
بازیکنی با خصوصیات جپاروف به درد استقلال می‌خورد!

مجید نامجومطلق درباره اینکه به عنوان عضو کمیته فنی باشگاه استقلال موافق حضور سرور جپاروف در استقلال است یا نه، اظهار داشت: اجازه بدهید فارغ از اینکه کمیته فنی باشگاه استقلال صحبت کنم، چون حرف‌های اعضای کمیته محرمانه است. به عنوان پیشکسوت استقلال باید بگویم، عملکرد جپاروف در فصل گذشته بسیار خوب بود و به روند رو به رشد استقلال از زمان حضور وینفرد شفر کمک کرده است.

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال افزود: استقلال در پست جپاروف، نیاز به بازیکنی دارد که مدیریت بازی را برعهده داشته باشد. این تیم نیاز به بازیکنانی چون مجتبی جباری یا سرور جپاروف دارد. اگر جپاروف همانند فصل گذشته باشد، به درد استقلال می‌خورد. در حال حاضر، وضعیت جپاروف را نمی‌دانیم و باید دید شرایط بدنی او به چه صورت است. بازیکنی با خصوصیات جپاروف به درد استقلال می‌خورد.

هافبک پیشین تیم ملی در خصوص اینکه آیا باید از تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا انتظار قهرمانی داشت، گفت: اینکه تیم ملی و کارلوس کی‌روش را تحت فشار بگذاریم که حتما قهرمان شوند، از نظر حرفه‌ای کار درستی نیست، اما انتظار مردم چیز دیگری است. کی‌روش 7،8 سال با هزینه بسیار سنگین در ایران حضور دارد و مردم انتظار دارند که یک جام برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد. البته نباید فراموش کرد که ژاپن، کره‌جنوبی، استرالیا و عربستان تیم‌های مدعی هستند.

نامجومطلق در واکنش به اظهارات کارلوس کی‌روش مبنی بر اینکه حضور در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا رؤیای ایران است، گفت: پیش از این با مربیان ایرانی به این مرحله رسیده‌ایم. پس از جام جهانی 1986، برخی بازیکنان رفتند و شماری از بازیکنان جوان زمان مرحوم دهداری به تیم ملی آمدند. در بدترین شرایط و زمانی که جنگ بود، تیم ملی آن مقطع که خودم نیز در آن حضور داشتم، سوم آسیا شد. نمی‌دانم منظور کی‌روش از این حرف‌ها چیست، شاید خواسته سطح انتظارات را پایین بیاورد یا فرار رو به جلو کند. پس از 7،8 سال هزینه‌هایی که شده، مردم انتظار یک جام از کی‌روش را دارند. ما با مربیان ایرانی از جمله دهداری و مایلی‌کهن سوم آسیا شدیم، حتی قبل‌تر نیز قهرمانی آسیا را بدست آوردیم و اکنون باید تفاوتی باشد!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k69g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال غافلگیری استقلالی ها توسط جپاروف/گرو کشی در کار نباشد!