تاریخ انتشار: 1397/10/04 15:52
کد خبر: 116359

اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان مشخص شد

باشگاه سپاهان برای جذب علی دشتی وینگر تیم فوتبال سایپا و محمدرضا حسینی وینگر ذوب‌آهنی ها درخواست رسمی ارسال کرده است.
اهداف نقل و انتقالاتی سپاهان مشخص شد

همانطور که پیش تر در مورد خریدهای احتمالی سپاهان گمانه زنی شده بود، امیرقلعه نویی برای تقویت تیم خود به دو وینگر احتیاج خواهد داشت، تا با قرار دادن آنها در کنار مهرداد محمدی و ساسان انصاری بتواند، قدرت بیشتری به بخش هجومی تیمش بدهد.

جذب بازیکن به خصوص در بخش تهاجمی برای امیرقلعه نویی از این جهت پراهمیت است که در طول نیم فصل دوم که رقابت ها حساس تر می شود، نگران مصدومیت ها و محرومیت های احتمالی بازیکنان خود نباشد.

برای این منظور امیرقلعه نویی دو هدف را برای تقویت بخش تهاجمی اش در نظر گرفته؛ محمد رضا حسینی فصل گذشته با امیرقلعه نویی نمایش های بسیار خوبی داشت و باشگاه سپاهان برای جذب او به ذوب آهن نامه رسمی ارسال کرده است. دیگر بازیکنی که مورد توجه امیرقلعه نویی قرار دارد، علی دشتی وینگر فصل گذشته پارس جنوبی است که طی نیم فصل نمایش های خوبی با علی دایی در سایپا داشته و گل او به استقلال را می توان در شمار بهترین گل های نیم فصل اول قرار داد.

البته هر دو بازیکنی که مورد توجه سپاهان قرار دارند، تحت قرارداد تیم های خود هستند و باید ببینیم آیا باشگاه سپاهان می تواند، با پیشنهادهایی که به مدیران دو باشگاه سایپا و ذوب آهن ارائه می کند، رضایت آنها را برای حضور این دو بازیکن در جمع طلایی پوشان جلب کند یا اتفاقات دیگری در راه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k7k6x

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش سرپرست باشگاه سپاهان به صحبت های الحاجی گرو