تاریخ انتشار: 1397/10/04 16:56
کد خبر: 116352

میثاق معمارزاده در آستانه بازگشت به لیگ برتر در نیم فصل دوم

میثاق معمارزاده دروازه بان سابق پرسپولیس که مدتی از لیگ برتر فاصله گرفته بود قصد دارد در نیم فصل دوم همین فصل به این رقابت ها برگردد.
میثاق معمارزاده در آستانه بازگشت به لیگ برتر در نیم فصل دوم

میثاق معمارزاده دروازه بان سابق پرسپولیس که در دو مقطع برای این تیم بازی کرد و به تیم ملی هم رسید قصد دارد به لیگ برتر بازگردد.

معمارزاده که بعد از حضور در تیم دسته اولی پارسه مدتی دور از میدان بود فصل قبل تمرینات منظمی با تیم نفت تهران داشت و در آستانه بازگشت به سطح اول فوتبال باشگاهی بود که با سقوط نفت و انحلال این  تیم همه برنامه هایش بهم ریخت.

معمارزاده بعد از تمرین منظم با نفت تهران به شرایط بدنی بسیار خوبی رسیده بود و مربیان آن تیم هم وضعیت فنی اش را کاملا تائید کرده بودند اما با سقوط نفت انتقال معمارزاده به این تیم منتفی شد.

معمارزاده که قصد نداشت در لیگ دسته اول بازی کند در نیم فصل اول همین فصل هم بیرون ماند و تمریناتش را ادامه داد تا دوباره به لیگ برتر برگردد چرا که اعتقاد داشت با پتانسیل های فنی اش همچنان می تواند در این رقابت ها به میدان برود.

میثاق مدتی است تمرینات سفت و سختی را همراه با یک مربی اختصاصی بدنسازی سپری می کند و به آمادگی مطلوبی رسیده اما قصد دارد از تعطیلات نیم فصل لیگ برتر نهایت استفاده را برده و کاملا آماده شود.

معمارزاده همچنین مبلغ قابل توجهی از باشگاه پرسپولیس طلبکار است که وصول وطالباتش را به وکیلش سپرده  و هنوز موفق به دریافت این پول نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39o8ww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آمار فوق العاده برانکو با پرسپولیس