تاریخ انتشار: 1397/10/05 12:19
کد خبر: 116263

مهاجم خارجی تراکتورسازی بازمی گردد؟

در صورت توافق با لی اروین این مهاجم اسکاتلندی به تراکتورسازی برمی گردد.
مهاجم خارجی تراکتورسازی بازمی گردد؟

لی اروین مهاجم اسکاتلندی که در میانه راه به تراکتورسازان اضافه شد، بعد از دیدار با ذوب آهن اصفهان که 3 گل برای سرخپوشان تبریزی به ثمر رساند برای استراحت به کشورش رفت و دیگر از آن زمان به ایران برنگشت.

اروین وقتی با اعتراض تراکتورسازان مواجه شد افسردگی و گواهی پزشک خود را بهانه کرد و برای مسئولان باشگاه تبریزی فرستاد. در این گواهی ذکر شده بود که اروین باید یکماه استراحت مطلق کند.

از این رو مسئولان تراکتور در همان زمان اعلام کردند که بیماری او باید به تایید پزشکان تیم برسد و این گواهی پزشک را قبول ندارند. همچنین آنها به فدراسیون جهانی فوتبال نامه نوشتند و موضوع اروین را اعلام کردند.

حالا در شرایطی که یکماه استراحت مطلق اروین به گفته خودش، به پایان رسیده گفته می شود او نیز با مسئولان تراکتورسازی به توافق می رسد و برمی گردد. چند روز پیش آنتونی استوکس دیگر مهاجم خارجی تراکتور با مسئولان این باشگاه توافق کرد و قرار است هفته آینده برای حضور در تمرینات به ایران بیاید و حالا در صورتی که اروین نیز با تراکتوری ها توافق کند، احتمال دارد با در نظر گرفتن یک جریمه راهی تهران شود و بار دیگر کارش را با سرخپوشان تبریزی آغاز کند.

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقاتی درباره لی اروین و باشگاه تراکتورسازی رخ می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2obmkl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باشگاه تراکتورسازی در تلاش برای بازگشت دو بازیکن جدا شده