تاریخ انتشار: 1397/10/05 14:08
کد خبر: 116248

واکنش باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه سپاهان؛ بی اخلاقی ها را توجیه نکنیم!

باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه سپاهان که در پی رأی کمیته انضباطی صادر شد واکنش نشان داد.
واکنش باشگاه پرسپولیس به بیانیه باشگاه سپاهان؛ بی اخلاقی ها را توجیه نکنیم!

پندار خمارلو در خصوص بیانیه باشگاه سپاهان که روز گذشته در واکنش به رأی کمیته انضباطی صادر شده بود، گفت: ما هم از طریق رسانه‌ها متوجه صدور رأی شدیم چرا که اصل رأی هنوز به باشگاه ارسال نشده است اما این رأی و  حکم‌هایی که در آن صادر شد برای ما هم جای سؤال دارد. خارج از اینکه اخراج کمال کامیابی‌نیا در بازی برای ما عجیب بود اما او را یک جلسه هم محروم کردند و این مسئله برای ما تعجب‌برانگیز است اما به نظر می‌رسد چون می‌خواستند یک تیمی را به حق محروم کنند ما را هم دچار محرومیت کردند تا ما تاوان محرومیت آنها را بدهیم چون نمی‌توانستند تماشاگران ما را در اصفهان محروم کنند به همین دلیل محرومیت گریبان بازیکن ما را گرفت و مطمئناً اگر می‌توانستند هواداران ما را در اصفهان محروم کنند این کار را انجام می‌دادند. آنها وقتی سپاهان را محروم کردند گفتند که حالا پرسپولیس را هم محروم کنیم.

وی ادامه داد:‌جالب است در عصری زندگی می‌کنیم که دوربین‌های زیادی در ورزشگاه و حتی در تلفن همراه مردم وجود دارد و شک نکنید اگر هواداران ما نارنجک به زمین پرتاب کرده بودند فیلم آن تا الان از زوایای مختلف به بیرون درز پیدا می‌کرد. بعد از بازی هم گفتم که اگر این بازی در سطح آسیا انجام می‌شد، مطمئن باشید سپاهان بیشتر از یک بازی جریمه و محروم می‌شد آن هم محرومیتی که قابل تجدید نظر است. موضوع عجیب دیگر این است که در این اطلاعیه آمده اتوبوس پرسپولیس کیلومترها دورتر از اصفهان سنگ خورده و آنها به این موضوع هم اعتراض دارند. ما پیش از این منتظر عذرخواهی باشگاه سپاهان به دلیل اتفاقات رخ داده بودیم اما الان می‌بینیم  که آنها مدعی هم هستند. اگر با آن سنگ‌هایی که به سمت اتوبوس ما پرتاب شد یک بازیکن یا مربی آسیب می‌دید تکلیف چه بود؟ چه کسی مسئولیت آن را قبول می‌کرد؟  جالب است که یکی از مسئولان این باشگاه در برنامه 90 ادعای واهی انجام می‌دهد و می‌گوید از کجا معلوم کسانی که این کار را کردند هوادار سپاهان بوده باشند؟!

خمارلو  تصریح کرد: وقتی تیمی از فرودگاه خارج می‌شود مسئولیت آن بر عهده آن شهر است و این طور نیست که در اصفهان اتفاقی بیفتد بعد از شیراز پلیس بیاورند. فرودگاه اصفهان جزئی از شهر اصفهان است و اینکه گفته‌اند کیلومترها دورتر این اتفاق افتاده برای ما عجیب است مگر فرودگاه اصفهان جزو شهر  اصفهان نیست؟ در ضمن هوادار چه تیمی به سمت ما سنگ پرتاب می‌کند که آنها می‌گویند کسانی که سنگ زدند هوادار ما نیستند؟‌ این حرف‌ها بیشتر از آنکه اعتراض باشگاه سپاهان باشد توجیه کردن اقدامات خطرناک هواداران‌شان است. برخی از تیم‌ها فکر می‌کردند به دلیل مشکلاتی که در کمبود بازیکن داشتیم در چند بازی آخر امتیاز از دست می‌دهیم و می‌توانند به راحتی به ما غلبه کنند،‌ اما وقتی این اتفاق نیفتاد، با بیانیه دادن،  جوسازی‌های بیهوده و ... می‌خواهند برای پرسپولیس حاشیه بسازند اما تیر آنها به سنگ خورد.

وی افزود: اگر سپاهانی‌ها می‌خواهند ما را به تاریخ ارجاع دهند، ما هم مجبوریم گریزی به تاریخ بزنیم و آن زمان در تاریخ اخبار زیادی مبنی بر برخی هدایا به برخی اشخاص و مسائل دیگر بیرون می‌آید که گفتن آن خوب نیست پس آقایان ما را به تاریخ ارجاع ندهند چرا که همین تاریخ نشان داده پرسپولیس چقدر در سال‌های اخیر مظلوم واقع شده و ضرر کرده است. همان سالی که ما نایب قهرمان لیگ شدیم با اشتباهات عجیب و غریب داوری امتیازات زیادی از ما گرفته شد و در نهایت به خاطر تفاضل گل قهرمان نشدیم. این همه ادعا برای حمایت از یک تیم خاص یک حرف عامیانه است چرا که حتی در یک برنامه تلویزیونی هم مشخص شد پرسپولیس از داوری‌ها چقدر ضرر کرده و مطمئناً اگر به صورت موشکافانه‌تر این مسائل رصد می‌شد، ضرر کردن پرسپولیس هم بیشتر نمایان بود. امیدواریم که به جای دادن بیانیه برای توجیه برخی بی‌اخلاقی‌ها کاری کنیم که فضای ورزشگاه‌ها عاری از اقدامات تلخ باشد تا همه از فوتبال لذت ببرند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o8e9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشاور باشگاه پرسپولیس: امیدواریم کمیته انضباطی سنگین‌ترین جریمه را برای سپاهان در نظر بگیرند