تاریخ انتشار: 1397/10/06 10:36
کد خبر: 116168

این استقلالی که اخیرا دیدیم می‌تواند در دور برگشت یقه همه را بگیرد!

پیشکسوت استقلال معتقد است برای نیم فصل دوم بدنسازی از نان شب هم واجب‌تر است.
این استقلالی که اخیرا دیدیم می‌تواند در دور برگشت یقه همه را بگیرد!

محمد نوری روز‌های خوبی را برای تیم محبوبش در دور برگشت لیگ برتر هجدهم پیش‌بینی می‌کند.

بهترین اتفاق در این تعطیلات برای استقلال چیست؟

اینکه بدنسازی خوب و عالی‌ای داشته باشد.

چرا بدنسازی؟

با توجه به برنامه‌ریزی‌ای که شده بازی‌های لیگ خیلی فشرده شروع می‌شود و البته استقلال از اسفند باید در لیگ قهرمانان آسیا هم شرکت کند. با توجه به ۲ بازی با الهلال در بیرون از ایران تیم باید از نظر بدنی بسیار آماده باشد که مصدوم نداده و از پس الدحیل و العین بربیاید.

 فقط برای مصدومیت؟

البته لیگ هم خیلی پرفشار برگزار خواهد شد. ما استقلال پارسال را به یاد داریم که در نیمه‌های دوم و از دقیقه ۶۰ به بعد چه بلایی سر حریفانش می‌آورد. استقلال از این نظر شانس آورده که شفر را دارد.

 چرا! شفر که بدنساز نیست؟

او بدنساز نیست ولی به بدنسازی خیلی اهمیت می‌دهد. این طبیعت تیم‌هایی است که سرمربیان‌شان آلمانی هستند. آلمان‌ها به نیمه دوم همانقدر اهمیت می‌دهند که ما ایرانی‌ها به نیمه اول و استارت بازی اهمیت می‌دهیم. آن‌ها فوتبال را تا دقیقه ۹۰ جدی و محکم می‌بینند و برای همین تیم‌های تحت امرشان را به شکلی روانه مسابقات می‌کنند که در نیمه‌های دوم حریفان‌شان را تحت فشار قرار بدهند.

فقط بدنسازی کافی است تا استقلال به بالای جدول برگردد؟

قطعاً با یارگیری خوبی که در نیم‌فصل می‌شود این اتفاق قطعیت پیدا خواهد کرد. استقلال حالا داریوش شجاعیان و محسن کریمی را هم دارد و این دو بازیکن که خصوصیت تهاجمی دارند می‌توانند بار تهاجمی تیم را به مراتب بالاتر ببرند. اگر جپاروف و امید نورافکن هم برگردند که دیگر همه چیز بهتر می‌شود.

کورس صدرنشینی در دور برگشت را بین کدام تیم‌ها می‌بینید؟

هر ۵ تیم بالای جدول شانس دارند که به قهرمانی برسند. همه خوب هستند و فاصله امتیازات اینقدر نیست که بگوییم یکی از بقیه کنده و خودش را جدا کرده است. باید صبر کرد، چون در نیم‌فصل دوم و در اواسطش می‌توان چهره تیم‌های مدعی را بهتر ترسیم کرد.

جایگاه استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً این استقلالی که ما در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول دیدیم می‌تواند در دور برگشت یقه همه را بگیرد و استقلال واقعی را به همه نشان بدهد. فقط خدا کند بدنسازی خوبی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wxwrx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار ترکیب پارس جنوبی را اعلام کرد