تاریخ انتشار: 1397/10/07 20:22
کد خبر: 116014

واکنش فرزاد مجیدی به حواشی رخ داده در نساجی؛ من استعفا نمی دهم

فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی مازندران می‌گوید مالکین این باشگاه به دنبال اتخاذ بهترین تصمیمات هستند و هواداران نگرانی بابت حواشی موجود نداشته باشند.
واکنش فرزاد مجیدی به حواشی رخ داده در نساجی؛ من استعفا نمی دهم

در یک هفته اخیر باشگاه نساجی مازندران با استعفای مدیرعامل و سرمربی خود مواجه شده است. جواد نکونام با خداحافظی از هواداران به پیکان رفت و استعفای علی امیری تا به اینجا مورد موافقت صنیعی‌فر و حدادیان قرار نگرفته است. حال فرزاد مجیدی، سرپرست نساجی در واکنش به حواشی رخ داده اخیر حول محور تیمشان گفت:

جواد نکونام دوست خوب من و مربی بزرگی است و به همین دلیل در تیم پیکان برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. در خصوص استعفای آقای امیری هم تا به اینجا مورد موافقت مالکین باشگاه قرار نگرفته و مطمئن باشید ایشان به کارشان ادامه می‌دهند. آقای امیری زحمت زیادی برای نساجی کشیده و همراه با این تیم صعود به لیگ برتر را تجربه کرده است. حالا قرار است با تصمیم مالکین باشگاه از یکشنبه تمرینات از سر گرفته شود و مطمئن باشید تا آن موقع تکلیف مربی هم مشخص می‌شود. هواداران ما نگران نباشند و اطمینان داشته باشند که آقایان صنیعی‌فر و حدادیان به طور کامل در صدد رفع مشکلات موجود هستند. به جرات می‌توانم بگویم که با حمایت این دو نساجی جز سه باشگاه پر امکانات لیگ برتر است و نباید از زحمات مالکان به راحتی گذشت. ما نه مشکلی از نظر امکانات حس می‌کنیم و نه مشکل مالی حاد وجود دارد.

از کادر قبلی تنها مجیدی در سمت خود باقی مانده و استعفایی نداده است. وی در این رابطه نیز گفت:

پدر من اهل قائمشهر بود و نساجی را از ته دل دوست داشت. به همین خاطر من نباید روح پدرم را مکدر کنم. از طرفی تماشاگران هم بسیار محبت دارند و انرژی خاصی به ما می‌دهند و نباید آن‌ها را تنها گذاشت. در مکتب ما جایی برای استعفا وجود ندارد و تا جایی که امکان دارد برای شادی هواداران تلاش می‌کنم . مطمئن باشید نساجی با یک انتخاب درست از نیم فصل اول بهتر نتیجه خواهد گرفت.

مجیدی در آخر نیز گفت:

باید از کانون هواداران خوبمان و تماشاگران فهیم نساجی هم تشکر کنم. ما جز معدود تیم‌هایی بودیم که در نیم فصل اول با مشکل یا جریمه انضباطی مواجه نشدیم. تماشاگرانمان از تیم رقیب به خوبی استقبال می‌کردند و به همین دلیل باید با اتخاذ بهترین تصمیمات برای خوشحالی آن‌ها تلاش کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nawwv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کودتا در نساجی به رهبری نکونام!