تاریخ انتشار: 1397/10/09 09:58
کد خبر: 115851

دعوای بیرون زمین پرسپولیس و سپاهان تا آخر لیگ ادامه خواهد داشت؛شک نکنید!

متأسفانه در فوتبال ما خیلی چیز‌ها ظاهری است و البته خیلی از رفاقت‌ها هم به خاطر مسائل دیگری است وگرنه از پشت پرده‌ها همه خبر دارند.
دعوای بیرون زمین پرسپولیس و سپاهان تا آخر لیگ ادامه خواهد داشت؛شک نکنید!

امیر قلعه‌نویی در یک مقطعی به شدت به برانکو ارادت پیدا کرد و حتی به مراسم رونمایی از مجسمه او رفت! آن زمان خیلی‌ها گفتند، چون هر دو مخالف کی‌روش هستند این اتفاقات رخ می‌دهد، اما به هر حال مصاحبه اخیر سیدجلال حسینی نشان می‌دهد رابطه دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان اصلاً خوب نیست و جنگ بیرون زمین با قدرت تمام ادامه داشته، دارد و خواهد داشت.

سیدجلال که سابقه بازی در سپاهان را هم دارد صراحتاً می‌گوید منتقدان بگویند اگر اراده‌ای برای قهرمانی پرسپولیس وجود دارد چه تیمی قهرمان نیم‌فصل شده است؟! پرواضح است که منظور او سپاهان است، چون تیم دیگری قهرمان نیم‌فصل نشده است. روی سکو‌ها هم آن‌قدر که هواداران سپاهان پرچم ژاپن را به ورزشگاه بردند استقلالی‌ها که ۶۰ سال است با پرسپولیس کرکری دارند، این پرچم را به رخ رقیب نکشیدند. صدالبته کری خواندن ایرادی ندارد و جزو جذابیت‌های فوتبالی است، اما اینکه قلعه‌نویی و برانکو وانمود می‌کنند خیلی عاشق یکدیگرند برای هیچ‌کس قابل باور نیست.

متأسفانه در فوتبال ما خیلی چیز‌ها ظاهری است و البته خیلی از رفاقت‌ها هم به خاطر مسائل دیگری است وگرنه از پشت پرده‌ها همه خبر دارند. دعوای بیرون زمین پرسپولیس و سپاهان هم شک نکنید که تا آخر لیگ ادامه خواهد داشت و احتمالاً قهرمان امسال هم یکی از همین دو تیم خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rbll

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی: آقای برانکو از شما بعید است!