تاریخ انتشار: 1397/10/09 13:20
کد خبر: 115822

ماجرای نکونام چیزی شبیه داستان طارمی!

جوادنکونام دو روز پیش به عنوان سرمربی پیکان معرفی شد اما دیروز رئیس ایران خودرو با نامه ای این توافق را منتفی کرد و حالا مشخص نیست وضعیت قرارداد نکونام با پیکان و نساجی چه شکلی خواهد داشت.
ماجرای نکونام چیزی شبیه داستان طارمی!

باشگاه پیکان دو روز پیش مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم را برگزار کرد و جوادنکونام با انرژی زیاد برنامه هایش برای نیم فصل دوم شرح داد. دیروز اما نامه ای روی سایت ایران خودرو قرار گرفت و ماجرا را از سوی رئیس کارخانه منتفی اعلام کرد. با این حال اما ماجرایی که در این میان وجود دارد قرارداد یک سال و نیمه ای است که نکونام با پیکان بسته است.

این قرارداد هرچند یک قرارداد داخلی است اما براساس ماده 19 آئین نامه نقل و انتقالات معتبر است و به نکونام این حق را می دهد که در صورتی که باشگاه پیکان بخواهد این قرارداد را نادیده بگیرد آن وقت نکونام می تواند براساس آن اقدام قانونی بکند. اما موضوع دیگری هم هست، اگر نکونام با نساجی قراردادش را فسخ نکرده باشد آن وقت ماجرای حضور او در پیکان شبیه ماجرای مهدی طارمی خواهد شد. در این صورت هم پیکان و هم نکونام تخلف کرده و براساس شکایت باشگاه نساجی ممکن است با جرایمی روبرو شوند.

اما حتی در این صورت قرارداد داخلی میان نکونام و پیکان معتبر بوده و کاپیتان سابق تیم ملی حتی در صورت اثبات تخلفش در مذاکره و عقد قرارداد باپیکان می تواند به دلیل قرارداد یک سال و نیمه اش با این تیم طلب خسارت کند. باید منتظر ماند و دید سرانجام تکلیف سرمربی آینده پیکان چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvp8e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های احتمالی جانشینی نکونام در نساجی مشخص شدند