تاریخ انتشار: 1397/10/09 19:05
کد خبر: 115776

پیروانی: پرسپولیس باید وارد بورس شود

مدیر سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من بهتر است باشگاه پرسپولیس وارد بورس شود تا هواداران بتوانند سهام این باشگاه را بخرند.
پیروانی: پرسپولیس باید وارد بورس شود

افشین پیروانی که در جلسه تخصصی واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال شرکت کرده بود در خصوص این جلسه، گفت: در جلسه امروز هم گفتم باید با حساسیت و وسواس خاصی برای این دو باشگاه تصمیم‌گیری شود چرا که این دو باشگاه میلیون‌ها هوادار دارند من تقاضا دارم که با کار کارشناسی و وسواس در این باره تصمیم‌گیری شود و واگذاری به صورت مرحله به مرحله پیش برود تا آسیب‌شناسی صورت بگیرد. نظر من این بود که سهام این دو باشگاه وارد بورس شود و سهم عمده‌ای را به هواداران اختصاص دهند چرا که هواداران سرمایه اصلی این دو باشگاه هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا عزمی برای واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی وجود دارد یا نه، افزود: چندین سال هدف برای واگذاری بود اما فکر می‌کنم این دوره عزم مسئولان جزم‌تر است اما باید با وسواس کار کارشناسی پیش برود. من امروز در جلسه هم گفتم که پرسپولیس تیمی است که چند قهرمانی و امسال هم حضور در فینال آسیا را در کارنامه دارد و شرایط خوبی دارد. بهتر است اجازه دهند نیم‌فصل دوم به پایان برسد و در تعطیلات لیگ بهترین تصمیم گرفته شود. برخی‌ها اعتقاد داشتند که باید این باشگاه‌ها سهامی عام شوند اما من معتقدم که باید وارد بورس شوند تا هواداران بتوانند سهامدار باشگاهشان شوند. 

مدیر سابق تیم پرسپولیس در خصوص اینکه آیا کانون پیشکسوتان کهن پرسپولیس توانایی خرید این باشگاه را دارد یا نه، ادامه داد: آنها هم می‌توانند به عنوان خریدار به این عرصه ورود کنند اما به نظر من بهتر است که این باشگاه به یک شرکت خاص داده نشود و یک گروه کارشناسی در رأس هرم باشند و بقیه در زیرمجموعه قرار بگیرند. همچنین به نظر من هواداران باید ورود کنند تا آسیب آن چنانی به باشگاه وارد نشود. 

پیروانی در پاسخ به این سؤال که آیا یک شخص می‌تواند باشگاه پرسپولیس را بخرد، افزود: کسی تا این اندازه پول ندارد که بتواند پرسپولیس را بخرد. 

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص اینکه برخی‌ها می‌گویند تا پایان امسال این دو باشگاه خصوصی می‌شود و به نظر شما این موضوع شدنی است، افزود: تصمیم‌گیرنده کسان دیگری هستند و باید از آنها بپرسید چرا که این یک کار تخصصی و کارشناسی است. امروز کارشناسی ما سنتی بود اما من معتقدم که علم و منطق باید جایگزین احساس شود و کار کارشناسی صورت بگیرد تا همه چیز به نفع باشگاه گردد.

مدیر سابق تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که از میزان بدهی این باشگاه خبر دارید یا نه، تصریح کرد: من از میزان بدهی خبر ندارم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39odww

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروانی: هجمه‌ها از زمانی شروع شد که برانکو حرف از هت‌تریک قهرمانی زد