تاریخ انتشار: 1397/10/09 19:39
کد خبر: 115771

آذری: استقلال از قطر برای قهرمانی دورخیز می‌کند

هافبک جوان استقلال به خبروزشی گفت: این تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ ایران است و حتم دارم قهرمان می‌شود.
آذری: استقلال از قطر برای قهرمانی دورخیز می‌کند

رضا آذری پس از مسابقه روز گذشته تیم امید‌های استقلال برابر پیکان با خبرورزشی حرف زد. هافبک جوان استقلال درباره شرایط این روز‌های خودش، تمرینات و برنامه‌هایش برای نیم‌فصل دوم صحبت کرد و برای تیم ملی در جام ملت‌ها آرزوی موفقیت داشت.

* در ترکیب امید‌های استقلال بازی کردی؟

بله! شکر خدا بازی خوبی بود. با تیم پیکان بازی داشتیم و در حالی که تیم حریف کلی بازیکن لیگ برتری داشت که در رده امید هستند ولی بچه‌های تیم ما باغیرت بازی کردند و توانستیم برنده شویم و به صدر برسیم.

* فیکس بودی؟

بله! ۹۰ دقیقه بازی کردم و یک پاس گل هم دادم.

* باز هم بازی دارید؟

شنبه بعد باید با سایپا بازی کنیم. هفته آخر این فصل است و اگر برنده شویم قهرمان می‌شویم.

* با این وضعیت پس از تعطیلی تمرینات استقلال استراحت نداشتی؟

نه! از روزی که تمرینات تمام شده با امید‌ها تمرین می‌کنم. در این مدت در دو بازی هم به میدان رفته‌ام. امروز هم ریکاوری داریم و باید برای بازی شنبه آماده شویم. فکر کنم با ادامه این روند با همین شرایط به تمرینات استقلال برسم.

* پس مشکل تمرینی نداری؟

نه! قبل از تعطیلی تمرینات به آقای شفر گفته بودم که قرار است در این مدت با تیم امید تمرین کنم. او هم در جریان همه این مسائل بود و اتفاقاً ابراز خوشحالی کرد و گفت این وضعیت برای من بهتر هم هست. او معتقد است بازیکنی به سن و سال من هر چه بیشتر بازی کند می‌تواند پخته‌تر شود.

* از بازیکنان تیم بزرگسالان خبر داری؟

کمابیش در ارتباط هستیم. همه در حال استراحت کنار خانواده‌شان هستند و نمی‌شود مزاحم‌شان بشوم.

* قرار است نورافکن بیاید که در صفحه شخصی‌ات به این موضوع اشاره کرده بودی؟

امید در این سال‌ها یکی از دوستان قدیمی من بوده و هنوز هم هست.

* چطور؟

ما هر دو از رده نونهالان استقلال با هم بودیم و در نوجوانان و جوانان هم کنار هم بازی می‌کردیم تا اینکه او به بزرگسالان استقلال آمد و من به خدمت سربازی رفتم.

* کجا خدمت کردی؟

در تیم مقاومت تهران بودم و کارت پایان خدمتم را هم گرفتم.

* حالا خبری شده که برای نورافکن پیام ارسال کردی؟

نه! فقط می‌خواستم علاقه خودم را به این موضوع نشان بدهم که خیلی دوست دارم با امید دوباره در یک تیم باشم. نورافکن بازیکن باکیفیتی است و قطعاً اگر به استقلال برگردد می‌تواند به تیم کمک کند. اینکه چه شد در بلژیک برایش شرایط بازی مهیا نشد را خودش بهتر می‌تواند توضیح بدهد ولی شک ندارم شارلوا قدر این بازیکن را ندانست. او همچنان یکی از باکیفیت‌ترین هافبک‌های رو به جلوی فوتبال ایران است.

* می‌دانی قرار است برای اردو به قطر بروید؟

خبر‌هایی در رسانه‌ها دیدم ولی فعلاً همه فکر و ذکرم با تیم امید‌های استقلال است و دوست دارم با تمام قدرت در خدمت این تیم باشم تا ان‌شاءا... قهرمان شویم.

* از جام ملت‌ها خبر داری؟

بله! خیلی خوشحالم که می‌بینم تیم ملی در آرامش و فضایی خوب تمرین می‌کند. این تیم ملی یکی از بهترین تیم‌های تاریخ ایران است و حتم دارم قهرمان می‌شود. دوست دارم ما هم به همان کمپ برویم و آنجا تمرین کنیم. قطعاً با تمریناتی که در قطر انجام می‌دهیم دورخیز خوبی برای قهرمانی می‌کنیم و با قدرت به لیگ برمی گردیم.

* استقلال به صدر می‌رسد؟

چرا نرسد؟ اتفاقی نیفتاده است که نرسیم. ۱۵ هفته و کلی بازی مانده است. خوبی تیم ما این است که همه یک هدف دارند و آن موفقیت استقلال است. در تیم ما کسی به خودش فکر نمی‌کند. این را شفر به تیم القا کرده است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zvvn6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای حضور چپاروف در استقلال مشکلی وجود ندارد