تاریخ انتشار: 1397/10/10 10:28
کد خبر: 115704

بازیکن استقلال در رادار ماشین سازی

میثم تیموری بازیکنی است که مورد توجه مهاجری قرار گرفته و احتمالاً به اردوی کیش سبزپوشان تبریزی ملحق شود.
بازیکن استقلال در رادار ماشین سازی

ماشین‌سازی و محمدرضا مهاجری در فصل نقل و انتقالات به دنبال بازیکنان مازاد سرخابی‌ها رفته‌اند. آن‌ها در نخستین گام احسان علوان‌زاده بازیکن کنارگذاشته پرسپولیس را جذب کردند که البته علی‌رغم بستن قرارداد داخلی، این اتفاق هنوز از سوی باشگاه تأیید نشده است. حالا برای تقویت خط هافبک خود به دنبال بازیکن بیرون‌مانده استقلال هستند.

میثم تیموری بازیکنی است که مورد توجه مهاجری قرار گرفته و احتمالاً به اردوی کیش سبزپوشان تبریزی ملحق شود. به این ترتیب مهاجری با جذب میلاد قربان‌زاده از سپیدرود، احسان علوان‌زاده از پرسپولیس و میثم تیموری کارش را در نقل و انتقالات ادامه خواهد داد.

او همچنان منتظر رضایتنامه یونس شاکری از پدیده هم هست تا شاگرد قدیمی خودش را به تبریز ببرد. مهاجری برای خط دفاعی خود به دنبال یک مدافع گردن‌کلفت بود که با عدم انتقال کنعانی‌زادگان به تراکتورسازی جذب مدافع از سوی ماشین‌سازی منتفی شد.

تیموری در پست دفاع چپ حضور دارد و احتمالاً به این دلیل راهی ماشین‌سازی خواهد شد که تراکتورسازان به پیشنهاد انتقال رضا شربتی نیمکت‌نشین به ماشین‌سازی جواب منفی داده‌اند. تیموری پیش از استقلال بیش از ۵۰ بازی برای پارس جنوبی جم در خط دفاعی انجام داده بود و امسال به دلیل مصدومیت و ترکیبی که مد نظر شفر بود در استقلال فرصت بازی زیادی پیدا نکرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39oozw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 با استقلال قراردادی سه ساله دارم/پیگیر این حرف و حدیث‌ها نیستم!