تاریخ انتشار: 1397/10/10 12:21
کد خبر: 115689

مگر معجزه شود استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند!

ایمان مبعلی، هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان اعتقاد دارد بقای این تیم در لیگ برتر تنها با یک معجزه صورت خواهد گرفت.
مگر معجزه شود استقلال خوزستان در لیگ برتر بماند!

ایمان مبعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: بعد از کنار رفتن داریوش یزدی، مسئولان باشگاه تصمیم گرفتند که آقای بوستانی و بنده به عنوان مربی در کنار تیم باشیم و در سه بازی هم این وظیفه را بر عهده داشتیم. قرار بود باشگاه تکلیف کادر فنی را برای نیم‌فصل دوم مشخص کند که هنوز این اتفاق رخ نداده است. از طرفی قرار بود تمرینات روز شنبه شروع شود که هنوز این اتفاق رخ نداده است. من که بازیکن تیم هستم و از دو سه هفته دیگر می‌توانم با تیم تمرین کنم، ولی باشگاه باید تکلیف کادر فنی را برای نیم‌فصل دوم مشخص کند.

هافبک تیم فوتبال استقلال خوزستان در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر بازیکنان در مورد زمان شروع تمرینات و مشخص شدن تکلیف کادر فنی، بلاتکلیف هستند. آقای غفوری، مدیرعامل کارخانه و مالک تیم و همچنین آقای مسجدی، مدیرعامل باشگاه باید هر چه زودتر تکلیف این موضوع را روشن کنند تا تیم ما بتواند برای نیم‌فصل کارش را شروع کند. شرایط تیم ما سخت و خاص است و مسئله مهم این است که بازیکنان ما باید تا پایان لیگ انگیزه کامل را داشته باشند.

وی همچنین راجع به عدم پرداخت طلب ساکونی که حتی ممکن است منجر به سقوط استقلال خوزستان به دسته پایین‌تر شود، تصریح کرد:‌ وقتی شش امتیاز کسر شد واقعاً تیم ما وضعیتی سخت پیدا کرد. تیم استقلال خوزستان قدرت تیمی مثل پرسپولیس را ندارد که زمان مربیگری افشین قطبی، شش امتیاز از این تیم کسر شد، ولی در نهایت به عنوان قهرمان رسید. الان کار ما واقعاً سخت است و استقلال خوزستان فقط با یک معجره می‌تواند در لیگ برتر بماند. فقط امیدوارم تکلیف کادر فنی تیم ما زودتر مشخص شود تا بتوانیم خودمان را آماده بازی‌های نیم‌فصل دوم کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqqmp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مبعلی:حرفی از سرمربیگری نزدم

اظهارات ستاره آبی پوش در مورد خداحافظی اش از فوتبال
ایمان مبعلی: از فوتبال خداحافظی نکرده‌ام