تاریخ انتشار: 1397/10/11 01:18
کد خبر: 115577

پرسپولیس قید گوچی را زد؟

پرسپولیسی‌ها درصدد بودند تا برای تقویت تیمشان در پست مهاجم، رضا قوچان‌نژاد را جذب کنند که این اتفاق رخ نداد.
پرسپولیس قید گوچی را زد؟

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در جلسه‌ای با ایرج عرب، سرپرست این باشگاه درخواست کرده بود ۳ بازیکن جدید جذب شوند که تاکنون مدافع مد نظر برانکو (محمدنادری) با عقد قراردادی ۶ ماهه و قرضی به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه شد و قرار است در نیم فصل دوم برای پرسپولیس بازی کند.

پرسپولیسی‌ها برای به خدمت گرفتن مهاجم هم با گوچی (لقب رضا قوچان‌نژاد) مذاکراتی را انجام دادند، اما به توافق نرسیدند. البته هنوز مذاکرات طرفین هنوز به پایان نرسیده و احتمال دارد قوچان‌نژاد سرخپوش شود. همچنین حضور مهدی طارمی به عنوان مهاجم در پرسپولیس به طور کلی منتفی است و اگر حضور قوچان‌نژاد هم قطعی نشد، پرسپولیسی‌ها با علی علیپور، گادوین منشا، مهدی ترابی و مهدی شریفی کار را ادامه دهند و از جذب مهاجم منصرف شوند.

البته اگر پرسپولیسی‌ها بتوانند یک یا ۲ مهاجم به خدمت بگیرند گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای از جمع شاگردان برانکو خارج خواهد شد. او هر چند در لیگ قهرمانان آسیا خوب بازی کرد، اما در لیگ برتر عملکرد مطلوبی نداشت و به در خروجی باشگاه پرسپولیس نزدیک است.

سرخپوشان تاکنون سعید کریمی، سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری و محمد نادری را جذب کردند که البته تمامی آن‌ها به جز ترابی (به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران) در اردوی پرسپولسی‌ها در قطر حضور خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2appzk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرخش به یکباره مذاکرات گوچی از تهران به تبریز