تاریخ انتشار: 1397/10/11 10:08
کد خبر: 115556

دستان پُر برانکو در نیم فصل دوم/تیمی می‌سازم بهتر از سه فصل قبل!

برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال دست سرمربی پرسپولیس با بمب هایی که در این تیم ردیف کرده پُر خواهد بود.
دستان پُر برانکو در نیم فصل دوم/تیمی می‌سازم بهتر از سه فصل قبل!

برای نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال دست سرمربی پرسپولیس با بمب هایی که در این تیم ردیف کرده پُر خواهد بود. سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، محمد نادری و سعید کریمی ۶ بازیکنی هستند که از نیم‌ فصل دوم می‌ توانند برای پرسپولیس به میدان بروند.

 

پرسپولیس کهکشانی؛ این تنها خواسته هواداران از مدیریت باشگاه است

آنها پس از یک سال و نیم جنگیدن و خون دل خوردن از کمبود بازیکن، حال نیازمند تزریق اکسیژن جدید هستند و همین موضوع انتظارات را از مدیریت باشگاه بالا برده است جذب بازیکنان جوان شاید آینده نگری باشد اما برای موفقیت در آسیا، جذب ستاره لازم است، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که دو پنجره نقل‌وانتقالاتی از جذب بازیکن جدید محروم بود در نیم‌ فصل لیگ برتر هجدهم محرومیتش به پایان رسیده و این در حالی است که برانکو ایوانکوویچ تا اینجای کار ۶ بازیکن جدید برای پرسپولیس جذب کرده است.

در نیم فصل دوم، با اضافه شدن سروش رفیعی و بودن بازیکنانی مانند بشار رسن و سیامک نعمتی که کیفیت خوبی داشته‌اند و امید عالیشاه که به روزهای خوبش نزدیک می‌شود برانکو بیشترین دغدغه‌اش در خط حمله است.

جایی که اگر مهاجم باکیفیتی جذب نشود ترابی تنها گزینه موجود برای تحول در آن است. مهدی شریفی با توجه به دوری طولانی مدت از میادین به مدت زمان زیادی برای آمادگی و هماهنگی با بازیکنان نیاز دارد. با این شرایط گزینه جذاب ترابی مهاجم می‌تواند گزینه مطمئن و شیرینی برای برانکو باشد.

سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی، مهدی شیری، محمد نادری و سعید کریمی ۶ بازیکنی هستند که از نیم‌فصل دوم می‌توانند برای پرسپولیس به میدان بروند. با این شرایط سرخپوشان تنها یک بازیکن دیگر می‌خواهند که آن هم در پست مهاجم خواهد بود.مذاکرات پرسپولیسی‌ها با رضا قوچان‌نژاد به نتیجه نرسید و احتمال دارد یک مهاجم خارجی شاگرد برانکو شود.

 

 برانکو ایوانکوویچ: تیمی می‌سازم بهتر از سه فصل قبل

 سرمربی پرسپولیس در آخرین مصاحبه خود گفته است: «پنجره نقل و انتقالات از سوی فیفا به روی ما بسته بود و در این شرایط، باید برای نیم فصل بازیکن می‌گرفتیم. کار باشگاه در این مورد بسیار سخت بود اما من به کار آنها ایمان داشتم و مطمئن بودم که خواسته‌های مرا برآورده خواهند کرد. الان هم از باشگاه به خاطر تلاش‌هایی که داشتند، تشکر می‌کنم. مهدی ترابی، سروش رفیعی، مهدی شریفی و مهدی شیری می‌توانند کمک کنند تا ما یک تیم عالی را در نیم فصل دوم داشته باشیم، من فکر می‌کنم هر دو تیم در شرایط خیلی خوبی در سوپرجام حاضر شوند. حداقل در مورد تیم خودم به این مسأله اطمینان دارم. ما روی این بازی به عنوان یکی از بازی‌های مهم‌مان برای آماده‌سازی قبل از لیگ و بازی با الدحیل حساب ویژه باز کرده‌ایم، خیلی خوب است که هواداران دو تیم قبل از آغاز لیگ، یک دربی هیجان‌انگیز را تماشا خواهند کرد و این مسأله کمک می‌کند بازی‌های لیگ از همان ابتدا جذاب شود. این فصل، یک لیگ خیلی خوب را خواهیم داشت.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3epp56

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هشدار مهم نقل‌وانتقالاتی برانکو به مدیران پرسپولیس