تاریخ انتشار: 1397/10/11 13:14
کد خبر: 115529

مهاجری:3 بازیکن نیاز داریم که باید جذب کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: همه کشورها در آسیا نماینده دارند و در جام ملت‌ها و جام جهانی حضور دارند ولی تا این حد لیگ‌هایشان تعطیلات ندارند.
مهاجری:3 بازیکن نیاز داریم که باید جذب کنیم

محمدرضا مهاجری درباره شرایط اردوی آماده‌سازی شاگردانش در کیش اظهار داشت: خدارا شکر با حمایتی که هیئت مدیره و مدیرعامل انجام داده توانستیم اردوی خوبی را شروع کنیم. ما شدیدا به این اردو نیاز داشتیم به خاطر اینکه هم توان فیزیکی بازیکنان را تقویت کنیم و هم اینکه کارهای تاکتیکی‌مان را جلو ببریم. در همین 3-4 روزی که از اردوی‌مان گذشته بچه‌ها انگیزه‌ بالایی دارند و کمک می‌کند تا ما کارهایمان را بهتر جلو ببریم.

وی ادامه داد: ما این اردو را در کیش برگزار کردیم چون در شروع فصل به دلایل مختلف بدنسازی خوبی نداشتیم و در طول نیم‌فصل اول مصدومان زیادی داشتیم و بچه‌ها از آمادگی خوبی بهره نمی‌بردند و در طول مسابقات به مشکل خوردیم. در نیم‌فصل دوم هم شرایط سخت‌تر است و تیم‌ها خیلی سخت امتیاز از دست می‌دهند بنابراین  نیاز بود که تمرینات‌ را زودتر شروع کنیم و به اینجا آمدیم تا به لحاظ روانی و بدنی  خودمان را تقویت کنیم. امیدوارم که در روزهای آینده در اردویمان به آن چیز‌هایی که می‌خواستیم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز افزود: تعطیلات 50 روزه نیم‌فصل شاید از لحاظ علمی خیلی خوب نباشد ولی برای تیم ما که مشکلات زیادی داشتیم خیلی خوب بود. هم استراحت خوبی به بچه‌ها دادیم و هم اینکه تمرینات‌مان را زودتر شروع کردیم. امیدوارم که هر سال این اتفاق نیفتد و فاصله بین دو نیم‌فصل زیاد نباشد چون انگیزه را از بازیکن و تماشاگر را می‌گیرد. همه کشورها در این شرایط هستند و آنها هم نماینده در آسیا دارند و در جام ملت‌های آسیا حضور دارند و جام جهانی را پشت سر می‌گذارند ولی تا این حد تعطیلات ندارند. اگر واقعا لیگ‌مان ظرفیت 16 تیمی را ندارد تعداد تیم‌های لیگ برتر را کمتر کنیم چون باید همه چیز باهم همخوانی داشته باشد. اگر با نظم برگزاری بیشتری لیگ را برگزار کنیم و به موقع فصل را شروع کنیم و نیم‌فصل در زمان مناسبی باشد و لیگ را هم در وقت خودش به پایان برسانیم هم بازیکن و هم سرمایه‌گذار راغب‌تر است که در این شرایط فوتبال را پیگیری کند.

مهاجری در پاسخ به این سوال که به اهدافی که مدنظرش بوده نزدیک شده است، عنوان کرد: بله ما الان نسبت به برنامه‌ریزی‌‌مان تنها در جذب بازیکن عقب هستیم. ما 3 بازیکن نیاز داریم که باید جذب کنیم. یک مقدار نیم‌فصل جذب بازیکن سخت است، بازیکنان قرارداد دارند و تیم‌ها به راحتی بازیکنان را در اختیار نمی‌گذارند و اگر بخواهند بازیکن‌شان را بدهند انتظار جایگزینی مناسب دارند، ولی ما به شدت پیگیر هستیم و ظرف یکی دو روز آینده حداقل یکی دو بازیکن خوب را تا زمانی که در اردو هستیم به جمع‌مان اضافه کنیم.

وی درباره برنامه‌های باشگاه پس از اردوی کیش گفت: ما بعد از اردوی کیش به تبریز برمی‌گردیم و یک هفته تمرین می‌کنیم، احتمال دارد در کیش یک تورنمنت چهارجانبه برگزار شود که از ما دعوت شده و اگر این اتفاق نیفتد به تهران می‌رویم و 3-4 بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم و بعد از آن به تبریز برمی‌گردیم و برای نخستین مسابقه‌مان مقابل استقلال خوزستان در اهواز آماده می‌شویم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز درباره آماده شدن مصدومان تیم تصریح کرد: توحید غلامی و مصطفی سالاری  نرم‌دویدن را شروع کردند و آخرین اطلاعاتی که دارم محسن یوسفی هم به ما اضافه می‌شود تا به زودی این بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

مهاجری درپایان گفت: من از تماشاگران و مردم خوب تبریز تشکر می‌کنم. واقعا اگر حمایت آنها نبود با توجه به ظرفیتی که داشتیم می‌توانست کارمان سخت‌تر از این باشد. به لحاظ فوتبال، ماشین سازی فوتبال خوبی بازی کرد و مهم این است که بچه‌ها با تمام وجود بازی می‌کنند. از زمانی که من به تیم اضافه شدند دقیقا با تیم‌های اول تا هفتم جدول بازی داشتیم. به نظر من بچه‌ها بیشتر از ظرفیت‌شان تلاش کردند و امیدوارم با همین انگیزه به نیم‌فصل دوم برویم و از ابتدا محکم شروع کنیم و درگیر نتیجه‌ نشویم تا در پایان کار مشکل داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2appgk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نتیجه بازی با استقلال دست من نیست/ هواداران به ورزشگاه بیایند