تاریخ انتشار: 1397/10/11 16:04
کد خبر: 115504

صادقیان و کریمی این بار در رشت به هم رسیدند!

هافبک سابق تیم‌های عثمانلی اسپور ترکیه، پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در نیم فصل دوم پیراهن سپیدرود را برتن می کند.
صادقیان و کریمی این بار در رشت به هم رسیدند!

پیام صادقیان هافبک سابق تیم عثمانلی اسپور ترکیه که چند روز قبل با این تیم فسخ و در تمرینات سپیدرود شرکت کرده بود کار خود را زیر نظر علی کریمی ادامه خواهد داد، البته بعد از توافق اولیه هنوز  قراردادی بین طرفین امضا نشده .

هافبک سابق تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن سال گذشته با انتقال به تیم عثمانلی اسپور در جمع لژیونران فوتبال ایران قرار گرفت اما افتخاری چندانی با تیم جدید خود کسب نکرد و در نهایت حضور در دسته اول فوتبال ترکیه را تجربه کرد. حالا صادقیان به دنبال این است با درخشش دوباره در فوتبال ایران علاوه بر اینکه سپیدرود را از سقوط نجات می‌دهد، نامش را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیاندازد.

صادقیان اولین خرید سپیدرود در نقل و انتقالات زمستانی  است و به احتمال فراوان لوکا نوزادزه، مدافع گرجستانی هم تا روزهای آینده قرارداد خود با باشگاه گیلانی را قطعی می‌کند. صادقیان سال گذشته هم تا عقد قراداد با سپیدرود پیش رفت و عدم توافق بر سر مسائل مالی باعث جدایی زودهنگام او شد. این هافبک که همواره از علاقه خود به علی کریمی خبر داده در لیگ قبل می‌توانست با پیراهن نفت شاگردی جادوگر آسیا را تجربه کند اما این اتفاق هرگز رخ نداد و حالا این دو در رشت به هم رسیده‌اند.

سپیدرود رشت در حال حاضر با 10 امتیاز در رده آخر جدول مسابقات لیگ برتر قرار دارد و در صدد نقاط ضعف خود برای حضور قدرتمند در ادامه مسابقات است. آن‌ها که از عدم حضور یک هافبک خلاق در میانه زمین رنج می‌بردند حالا با جذب صادقیان یک هافبک تکنیکی خواهند داشت. دیگر اولویت مسئولان این تیم جذب یک مدافع و مهاجم است و باید دید در اداکه چه بازیکنانی راهی سپیدرود خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ooxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش کریمی به نقل و انتقالات سپیدرود