تاریخ انتشار: 1397/10/13 11:13
کد خبر: 115317

سه گزینه روی میز نساجی/جانشین نکونام بزودی معرفی می شود!

باشگاه نساجی مازندران اعلام کرد تا دو روز دیگر جانشین جواد نکونام را از بین سه گزینه مشخص شده، معرفی می‌کند.
سه گزینه روی میز نساجی/جانشین نکونام بزودی معرفی می شود!

بعد از آنکه جواد نکونام از هدایت نساجی مازندران استعفاء داد، این باشگاه طی یک هفته اخیر سرمربی جدید مشخص نکرد ولی به نظر می‌رسد تا ظهر روز شنبه، پانزدهم دی ماه این اتفاق می‌افتد.

باشگاه نساجی مازندران با انتشار بیانیه‌ای، توضیحاتی راجع به انتخاب سرمربی جدید این تیم داد که متن آن را در زیر می‌خوانید:

«طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی جدید تیم نساجی مازندران طی روزهای اخیر نگرانی‌هایی را در بین هواداران دلسوز این تیم ایجاد کرده به طوری که با تماس های زیاد پیگیر انتخاب نهایی باشگاه هستند.

 در همین رابطه به اطلاع تمام هواداران عزیز باشگاه نساجی مازندران می‌رسانیم مالکان و هیأت مدیره باشگاه به طور جدی و موشکافانه در حال بررسی اوضاع و رزومه مربیان مدنظر بوده و در این زمینه سه گزینه نهایی شده که در حال مذاکره با این مربیان هستیم و ان‌شاءالله گزینه نهایی تا ظهر شنبه معرفی خواهد شد.

همان طور که همه هواداران گرامی باشگاه نساجی مازندران مستحضر هستند تمرینات تیم هم به طور مستمر در حال برگزاری است؛ ضمن اینکه فصل نقل و انتقالات هم از روز یکشنبه، ۱۶ دی ماه به طور رسمی آغاز می‌شود و مسؤولان باشگاه بلافاصله پس از انتخاب سرمربی به سراغ گزینه‌های مدنظر خواهند رفت تا نسبت به تقویت تیم اقدام کنند؛ لذا از همه هواداران بزرگوار تقاضا داریم ضمن حفظ آرامش خود، مانند همیشه یار و یاور مالکان و مدیران باشگاه باشند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qqq78

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: با پیکان قرارداد دارم و به آن پایبندم

استقلالی معروف رکورد لیگ برتر را شکست
با جدایی نکونام از نساجی تغییرات روی نیمکت رکورد زد