تاریخ انتشار: 1397/10/13 16:47
کد خبر: 115279

پرسپولیسی ها همسایه بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی اردوی نیم فصل خود را در کمپ اسپایر قطر برگزار می‌کند که تیم‌های بزرگ دیگری از دنیا در این کمپ حضور دارند.
پرسپولیسی ها همسایه بایرن مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن

با تصمیم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این تیم اردوی نیم فصل خود را در کمپ اسپایر قطر برپا خواهد کرد و به مدت 11 روز در دوحه قطر تمرینات خود را دنبال می‌کند.

بایرن مونیخ مانند هر سال در ژانویه به قطر سفر خواهد کرد و کمپ خود را از 4 تا 10 ژانویه (14 تا 20 دی‌ماه) در اسپایر برپا می‌کند. آیندهوون هلند از 4 تا 12 ژانویه در کمپ اسپایر حاضر خواهد بود و کلوب بروژ نیز 5 تا 12 ژانویه را در قطر پشت سر خواهد گذاشت. یوپن بلژیک، تیم مرتضی پورعلی‌گنجی هم تاریخ 8 تا 13 ژانویه را برای برپایی کمپ تمرینی خود در قطر انتخاب کرده است. پرسپولیس از 9 تا 19 ژانویه (19 تا 29 دی‌ماه) به اسپایر خواهد رفت و 13 تا 17 ژانویه هم نوبت به پاری‌سن‌ژرمن می‌رسد که تمرینات خود را در کمپ مجهز شهر دوحه دنبال کند.

در کنار این پنج تیم، تیم‌هایی از لیگ برتر روسیه نیز برای برپایی اردو و انجام تورنمنتی کوچک راهی قطر خواهند شد و در کمپ اسپایر تمرینات‌شان را دنبال می‌کنند. تورنمنت کوچک قطری‌ها در تاریخ 20 تا 31 ژانویه با حضور تیم‌های اسپارتاک، روستوف، لوکوموتیو و زنیت سن‌پترزبورگ برگزار می‌شود. در این میان اسپارتاک از تاریخ 18 تا 30 ژانویه در اسپایر حضور خواهد داشت و تیم‌های روستوف و لوکوموتیو نیز 20 تا 30 ژانویه کمپ خود را در اسپایر برپا خواهند کرد. زنیت نیز از 15 تا 29 ژانویه در قطر خواهد بود.

البته در این بازه تاریخی تیم‌های دیگری هم از هند، کره‌جنوبی، چین و... به قطر خواهند آمد، اما بخش‌های خبری کمپ اسپایر تنها به نام این 10 تیم اشاره کرده و آنها را تیم‌های بزرگی نامیده‌اند که در این کمپ تمرینات خود را دنبال می‌کنند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dzzjw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطعی شد؛ پرسپولیسی ها به قطر میروند