تاریخ انتشار: 1397/10/13 18:09
کد خبر: 115269

از کمیته بی‌عدالت و بی‌انضباط بیشتر از این توقع نداشتم

سرمربی سپاهان درباره محرومیت یک جلسه‌ای اش به خبرورزشی گفت: ظلم پایدار نمی‌ماند. این را حتماً به آن کمیته‌ای که نه عدالت دارد و نه انضباط، یادآوری کنید.
از کمیته بی‌عدالت و بی‌انضباط بیشتر از این توقع نداشتم

حکم کمیته انضباطی امیر قلعه‌نویی را عصبانی کرده است. هرچند خودش به خبرورزشی گفت عصبانی نیستم، اما از واژه‌هایش مشخص بود ناراحت و عصبی است. با امیر تماس گرفتیم، به شوخی گفت: «باز برای جنجال با من تماس گرفتید؟ حتماً خوشحال شدید از این‌که محروم شدم، چون حالا سوژه برای نوشتن دارید!»

قلعه‌نویی بعد از کمی شوخی، در حالی که کم‌کم داشت باورمان می‌شد مشکلی با محرومیت یک‌جلسه ای‌اش ندارد، گفت: «از کمیته‌ای که انضباط و عدالت ندارد، بیشتر از این توقع ندارم.»

از سرمربی سپاهان پرسیدیم، بنویسیم این واکنش رسمی شما به حکم محرومیت یک جلسه‌ای‌تان است؟ قلعه‌نویی جواب داد: «توقعی بیشتر از این از کمیته‌ای که در آن نه عدالت است و نه انضباط، نداشتم و ندارم. من درباره داوری صحبت نکردم. در مورد یک شخص صحبت کردم و حرف‌هایم را پس هم نمی‌گیرم.»

* یعنی همچنان معتقدید فغانی قلدر است؟

بله، روی تک‌تک حرف‌هایی که در مورد آن شخص زدم تأکید دوباره‌ای دارم. این را حتماً از قول من بنویسید، این چه ربطی به جامعه داوری فوتبال ایران دارد؟ اگر این کمیته مصاحبه‌ای از من بیاورد که درباره جامعه داوری حرف زده‌ام، من را ۱۰ جلسه محروم کنند. من همیشه حامی جامعه داوری بودم و بار‌ها از داوران حمایت کردم. حتی از همین داوری که حالا رفتارش تند و مغرورانه شده، بار‌ها حمایت کرده بودم، ولی متأسفانه کمیته‌ای که بویی از عدالت نبرده، چنین حکمی داده و من را جریمه و محروم کرده است. من از این پول‌ها ندارم که جریمه الکی بدهم.

* خیلی عصبانی هستید.

اصلاً، اتفاقاً خیلی هم آرام هستم و دارم تیم را تمرین می‌دهم. فقط از قول من بنویسید ظلم پایدار نمی‌ماند. این را حتماً به آن کمیته‌ای که نه عدالت دارد و نه انضباط، یادآوری کنید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xggoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک ۳۰ میلیون تومان قلعه‌نوعی به باشگاه شاهین بوشهر؛ پول هتل نداشتند!