تاریخ انتشار: 1397/10/13 20:45
کد خبر: 115252

بهترین روز‌های زندگی‌ام را در پرسپولیس گذراندم

هافبک چپ‌پای سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بهترین روز‌های زندگی‌ام را در این تیم و کنار هواداران پرسپولیس گذراندم که هیچ‌وقت نمی‌توانم آن را فراموش کنم.
بهترین روز‌های زندگی‌ام را در پرسپولیس گذراندم

احسان علوان‌زاده، هافبک چپ‌پای پرسپولیس که سومین فصل حضورش را در این تیم سپری می‌کرد بعد از توافق با مسئولان پرسپولیس از این تیم جدا شد. احسان که در دو قهرمانی پی‌درپی پرسپولیس در دو سال اخیر حضور داشت طلبش را به این باشگاه بخشید تا بتواند رضایت‌نامه خود را دریافت کند و به تیم ماشین سازی تبریز برود. به همین بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

* چه شد که از پرسپولیس جدا شدی؟

راستش در سن و سالی هستم که برای آینده فوتبالم باید جایی باشم که بازی کنم. پرسپولیس تیم محبوب دوران کودکی‌ام بود. افتخار می‌کنم سه سال پیراهن این تیم را بر تن کردم. این تیم بازیکنان بزرگی دارد که من چیز‌های زیادی از آن‌ها آموختم. بازی کردن در بزرگترین تیم ایران بسیار سخت است. دیروز با توافقی که با مدیران باشگاه داشتم توانستم رضایت‌نامه‌ام را بگیرم و جدا شوم.

* برای گرفتن رضایت‌نامه طلبت را بخشیدی؟

بله، طبق توافقی که داشتیم قرار شد در ازای گرفتن رضایت‌نامه طلبم را به باشگاه ببخشم که این کار را کردم تا بتوانم به تیمی بروم که بازی کنم و مشکلی بابت این موضوع نیست.

* دوران حضورت در پرسپولیس و کار کردن با برانکو چطور بود؟

همه چیز فوق‌العاده بود. روز اولی که به پرسپولیس آمدم حس عجیبی داشتم که واقعاً لذتبخش بود. من بهترین روز‌های زندگی‌ام را در این تیم و کنار هواداران پرسپولیس گذراندم که هیچ‌وقت نمی‌توانم آن را فراموش کنم. مخصوصاً قهرمانی‌هایم با پرسپولیس و بازی کردن در فینال لیگ قهرمانان آسیا که افتخار بسیار بزرگی است. برانکو از لحاظ شخصیتی و فنی مربی بسیار بزرگی است و چیز‌های زیادی از او یاد گرفته‌ام که مطمئناً در ادامه مسیر فوتبالی به کمکم می‌آید. قطعاً دلم برای همه روز‌هایی که در این تیم بزرگ بودم تنگ می‌شود. جا دارد از همه همبازیانم و اعضای کادر فنی تشکر ویژه انجام دهم که در این مدت مثل دوست و برادر بزرگتر کنارم بودند.

* حرف آخر؟

از همه مجموعه پرسپولیس و هواداران خونگرم این تیم به خاطر حمایت‌هایشان تشکر می‌کنم. امیدوارم موفق باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39ook7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 هافبک پرسپولیس راهی ماشین سازی شد