تاریخ انتشار: 1397/10/14 14:56
کد خبر: 115184

فرکی: تیم ملی شانس بالایی برای قهرمانی در آسیا دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: تیم ملی با بازیکنان خوب و شناخت 8 ساله کارلوس‌ کی‌روش از وضعیت بازیکنان، شانس بالایی برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های آسیا دارد.
فرکی: تیم ملی شانس بالایی برای قهرمانی در آسیا دارد

حسین فرکی در حاشیه آئین نکوداشت مربیان برتر سال 1396 در مورد در پیش بودن جام ملت‌های آسیا گفت: بدون شک ما تیم ملی خوب، شایسته و قوی داریم. در جام ملت‌ها عربستان، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا و حتی عراق هم مثل ما شانس قهرمانی دارند. ما هم به اندازه آنها شانس موفقیت داریم اما باید مسابقات شروع شود تا ببینیم وضعیت چگونه است.

وی افزود: با تیم‌های یمن، ویتنام و عراق هم گروه هستیم، طبیعتا شانس اصلی بین ما و عراق است و بعد از آن هم تیم شانس سوم شانس صعود دارد. اهمیت کار در مرحله حذفی است، ما باید تلاش کنیم در گروه‌مان اول شویم تا شرایط بهتری در جدول داشته باشیم. در چند دوره گذشته نتوانستیم به فینال برسیم که در هر مقطع اتفاقات ناخوشایند مربوط به خودش رخ داده است. گاهی این اتفاقات مربوط به ما بوده و گاهی این اتفاقات ربطی به ما نداشته است. مهمترین بخش کار ما در نیمه نهایی است که باید ببینیم شرایط به چه شکلی رقم می‌خورد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه تاکید کرد: ما شانس بالایی برای قهرمانی داریم، 8 سال است که کارلوس کی‌روش در تیم ملی حضور دارد و بازیکنان جوان ما شناخت کافی از تفکرات او دارد. همچنین عکس این قضیه هم صدق می‌کند. نکته مثبت دیگر برای ما برگزاری بازی‌ها در کشور همسایه ایران است که این مسئله می‌تواند به حضور بیشتر هواداران کمک کند.

فرکی در مورد دیدار با یمن و ویتنام عنوان کرد:‌نمی‌توانیم خودمان را در این دو مسابقه از پیش برنده بدانیم. امروز در دنیای فوتبال در هیچ مسابقه‌ای حاشیه امنیت وجود ندارد. نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت.

وی در مورد انتقادات کادر فنی نسبت به امکانات و اینکه آیا با توجه به امکانات موجود باید توقع قهرمانی داشت، اظهار داشت: کی‌روش مربی حرفه‌ای است و او ملاحظاتی را در نظر گرفته که این صحبت‌ها را بیان می‌کند. او می‌داند که برای قهرمانی وارد مسابقات شده و مثل سایر مدعیان شانس کسب قهرمانی دارد. در مورد امکانات به اعتقاد من شرایط بهتر از قبل است. تیم ملی یک اردوی قابل قبول در قطر برگزار کرده که کادر فنی هم از آن رضایت دارند. به نظرم کمبودها خیلی نسبت به قبل کمتر بوده و امکانات در این دوره بیش از گذشته بوده است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد وضعیت پیکان عنوان کرد: تمرینات‌مان را از روز شنبه آغاز می‌کنیم و در مورد بقیه موارد فعلا صحبت نمی‌کنم و اجازه بدهید بعدا در مورد آن اظهار نظر کنم. فعلا کارمان را شروع می‌کنیم تا ببینیم شرایط به چه شکلی است.

فرکی در مورد اینکه قبل از حضورش در این تیم اعلام شده بود پیکان با جواد نکونام برای سرمربی به توافق رسیده است، عنوان کرد: در جریان این مسئله نیستم و من هم فقط مثل سایرین اخبار این موضوع را شنیده‌ام. پیکان باید در مورد موضوع نکونام پاسخگو باشد و من در مورد شرایط خودم و وضعیت تیم می‌توانم صحبت کنم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2l8lg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرکی به پیکان رفت اما بی یار همیشگی!