تاریخ انتشار: 1397/10/14 16:55
کد خبر: 115172

تقوی: نگرانی من نبود بچه‌های تیم ملی است

سرمربی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: نگرانی ما نبود بچه‌های ملی پوش است که می‌تواند تعادل تمرینات ما را به هم بزند.
تقوی: نگرانی من نبود بچه‌های تیم ملی است

محمد تقوی، سرمربی باشگاه تراکتورسازی اظهار داشت: بعد از باخت ما مقابل فولاد که به نظرم بدترین نتیجه ممکن برای ما بود و از بچه‌ها ناراحت هستم که این اتفاق رخ داد، برنامه ریزی بر این مبنا بود که در 2 هفته اول کار بدنی داشته باشیم و بعد از 10-12 روزی که بچه‌ها استراحت داشتند برگردند. 

وی ادامه داد: با هماهنگی‌های لازمی که انجام شد خیلی خوشحالم که می‌بینم بچه‌ها تا میزان زیادی از لحاظ بدنی مشکلشان برطرف شده است. کارهای تاکتیکی ما از هفته آینده آغاز می‌شود، برنامه ریزی داریم که بتوانیم بازی‌های دوستانه انجام دهیم

سرمربی باشگاه تراکتورسازی خاطر نشان کرد: نگرانی ما نبود بچه‌های ملی پوش است که باعث می‌شود تا حدود زیادی این تعادلی این بچه‌ها تمرینات پرفشار را تحمل کردند و بچه‌های ملی پوش که برای جام ملت‌های آسیا خودشان را آماده می‌کنند به هم بخورد زیرا که تمرینات ما احتمالا با تمرینات تیم ملی تا حدود بسیاری متفاوت است. از طرف دیگر بچه‌های ملی پوش وقتی که برمی‌گردند تا احتمال زیاد نمی‌توانند تا یک هفته در اختیار ما باشند.نگرانی من این است که بچه‌های ملی پوش که می‌آیند تا یک هفته در اختیار ما نیستند.

تقوی اظهار داشت: این بچه‌هایی که در اختیار ما هستند می‌توانم بگویم از لحاظ بدنی خیلی خوب تمرین کردند و با اضافه شدن چند مهره جدید که چند روز آینده به ما اضافه می‌شوند من فکر می‌کنم تیم ما تا حدود زیادی کامل می‌شود. ولی منتظر می‌مانیم که تا ملی پوشان ما برگردند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45o7bm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکلیف را روشن کنید/مربی خارجی یا محمد تقوی؟